tiistai 11. elokuuta 2015

KIITOS HYVÄSTÄ TYÖSTÄ

Olen tosiaan lähtenyt vanhasta työstäni yli 9 vuoden jälkeen. Tai siis 9 vuoden ja yhden päivän. Olin tänään uudessa työssäni ja kuulin ylläen nimeni. Entisen työpaikkani pomon pomo tuli luokseni ja ilmoitti, että hänellä on asiaa minulle. Hän oli tullut henkilökohtaisesti luokseni konttorilta joka sijaitsee yli 15km päässä. Mitä minä olin tehnyt?
Yllätyin suuresti, kun käteeni lykättiin lahjakortti. Kiitoksena hyvästä työstä. Olin aika otettu. 


Työntekijöitä pitäisi kiittää enemmän. Eikä välttämättä tarvitse edes näin avokätisesti. Edes joskus olisi kiva saada se kiitos. Se vaan auttaa jaksamaan paremmin. Ja myönnettäköön, että en itse pitänyt tehtyä työtä ihan näin suurena juttuna.
Mutta hyvälle tuntui!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu. Mietin, että 30€ olisi ollut paljon. 50€ olisi ollut paljon. 80€ on todella paljon!

      Poista