sunnuntai 17. toukokuuta 2015

KYMMENEN KUVAA KESÄÄN 9/10

Kyllä! Vuosi on taas niin pitkällä, että on aika julkaista esikesäkuva! Ihan mahtavaa! Vuoden 2014 kesä meni minulla hieman ohi henkilökohtaisista syistä, joten tämä kevät tuntuu erityisen hyvälle nyt. Jotenkin uskomattomalle! Pitkä talvi, mielen musta kesä, uusi talvi ja tämä kevät.


Mieleni näyttää jotenkin tältä nyt! Ostin pari viikkoa sitten laajakulma -linssin ja mieleni on jotenkin samalla kanavalla nyt. Haluan jotain uutta ja suurempaa mitä aikaisemmin. Sen aika on nyt. Minulla on hyvä mieli. Ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Vaikka vuoteen on mahtunut hyviäkin juttuja niin vasta nyt mieleni on levollinen ja hyvä. Elämällä on tapana järjestyä!
(Kirjoitan muuten postauksen linssistä myöhemmin, jahka ehdin sillä hieman leikkiä). 

Mutta, jotta päästään asiaan niin on aika näyttää kuvia.

Tänään näyttää tältä.
Ja tältä näyttää tämä vuosi.
Eipä täällä ihan kamalasti lunta ole ollut. Mutta harmaata on. Todella harmaata. Kahden viimeisen kuvan fiiliksen erottaa muista kuvista heti. Vihreä alkaa olla jo kesäinen.
Viimeisen kuvan lataan eetteriin jo 14. päivä kesäkuuta. Aloitan nimittäin 15. päivä kesäloman ja olen hieman muissa ympyröissä. Kesäloman. Kuinka hyvältä se tuntuukaan sanoa.

Blogi on ollut hiljainen ja monesti olen lupaillut, että kyllä minä olen täällä ja tulen takaisin. Elin viime kesänä suurinta kriisiäni elämässäni ja se vei kyllä mehut. Nyt kevät on antanut aivan uutta potkua ja aiheita blogiinkin on jo mietitty ja osaan runkoakin kirjoitettu. Tuntuu hyvälle sanoa, että: Kyllä tämä tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti