sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

POLAR LOOP

Mä olen taas myöhässä. Niin kuin aina, joka asian suhteen. Olen ajatellut hankkia Polar loopin jo viime kesänä, mutta en oikein tiedä miksi ostos vaan venyi ja venyi. Tai no, halusin kai vaan nähdä tulisiko Loopista vain tähdenlento vai mitä ihmiset on laitteesta mieltä pienen käytön jälkeen. Viettäessäni syntymäpäivää perjantaina ranteeseeni vihdoin tupsahti Loop.
Olen kuullut Loopista kuitenkin pelkkää hyvää. Jokainen omistaja on kehunut ostostaan järjestelmällisesti ja nyt minäkin liityn samaan kuoroon. Vaikka kokemus laitteesta on ollut positiivinen pari miinusta olen kuitenkin myös löytänyt. Akun virtaa ei pysty tarkistamaan ranteessa vaan laite täytyy kiinnittää tietokoneeseen nähdäkseen virran. Näin alussa, kun virran kestoa ei pysty oikein arvioimaan, saattaa mennä useampikin tunti, että tiedot ei tallennu, koska ei ole piuhaa mukana, kun rannekkeeseenhan tarvitsee oman piuhansa ladatakseen tai ei vain ole tietokoneen vieressä.
Toinen ongelma liittyy puhelin synkkaan. Windows puhelimelle ei ole apsia Polarin puolesta tehty. Kaupasta kuitenkin löytyy apsi rannekkeelle, mutta minun puhelimessani se nyt ainakin lagaa joka toinen kerta.
On totta, että askelten laskeminen ja caloreiden määrä kouluttaa. "Jos nyt hypin 15 min tasajalkaa niin päivän tavoitteet tulee täyteen". Ja mitä minä teen? No, hypin tietenkin!  Lumian Terveys ja fitness apsilla olen laskenut syömäni calorit enkä ole päästänyt syömisiäni mennä yli kulutuksen. (Edes tänään, kun olen käytännössä maannut vaan sohvalla orastavassa flunssassa).
Tulen varmasti aloittamaan kuukausittaisen Loop katsauksen, joka kulkee nimellä "Kuukauden kulutetut". Olen samalla nimellä tehnyt aikaisemmin vain urheilusuorituksista tehtyä sarjaa joka sitten vaan jossain vaiheessa vaan jäi, niin kuin yleeensäkin blogin kirjoittaminen. Ei vaan tuntunyt enää niin hyvälle kirjoittaa. Nyt teen kuitenkin paluuta takaisin.

Ja ne synttärit. Mitäs silloin sitten tapahtui? No, Don Huonojen 25v juhlakeikka. Otin koko keikasta noin 10 kuvaa, koska 1) Akku oli aivan lopussa ja B) Olin eturivissä ja halusin todella nähdä keikan silmillä enkä näytön läpi.
Keikan aloitti Egotippi, Maj Karma jatkoi ja lopussa Don Huonot tykitti. Ihan mahtavaa oli ei voi muuta sanoa! 


Keikalta tarttui mukaan myös uusi levy ja Kaksoisolento -paita. Sopi muuten aika hyvin noi DIY korvakorutkin kokonaisuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti