maanantai 6. lokakuuta 2014

WE WANT MORE

Olen unohtanut aivan kertoa. Toteutan lapsuuden haaveeni ja näen vihdoista viimein Don Huonot livenä ensi kuussa! Ihan mahtavaa! Omaan yhdeksän bändin levyä (kaikki ei kuvassa) ja "donkkari hatun". Teininä vuorasin julisteilla huoneeni. Koskaan en ole kuitenkaan bändiä livenä nähnyt. Olen ollut aina jossain, kun bändillä on keikka ollut. Kun Donkkarit heitti jäähyväis keikkaa Ruississa minä olin töissä vapaa päivänäni. Muuta mahdollisuutta ei ollut.


Mutta nyt. Minulla on jo liputkin. Mikään ei voi estää enää. En voi kun kiittää Yleä, Kakkosta ja We want more -ohjelmaa. Nyt pääsen näkemään vihdoin fanittamani bändin!


2 kommenttia:

  1. Tää on niin mahtava! Perjantaina tulee lisää lippuja myyntiin 25v juhlakonserttiin. Pakko olla paikalla! Sattuu mun synttäripäivällekin se keikka!

    VastaaPoista