lauantai 3. toukokuuta 2014

KUUKAUDEN KALORIT

Kävin viime kuussa liikkumassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Pari kertaa viikossa keskinäärin. Lyhyin treenikerta kesti 26 min. Kävin lenkillä tuolloin, eikä oikein lähtenyt. Kuukauden aikana kävin vesijuoksemassa, vesijumpassa ja normaaleilla lenkeillä. Olen kirjannut suoritukset omaan vihkoon ja ajattelin tarkastella viime kuun tuloksia.


Tiedän etten ole tehnyt mitään kovin ihmeellisä urheilusuorituksia viime kuun aikana. Mutta silti menetetty kalorimäärä tuntui todella pieneltä. Kuukauden ainaka oli nimittäin kuluttanu 2936 kaloria! Naisen päivittäinen kaloritarve on 1800. Olen siis liikkunut vain 1,5 päivän ruoat ja voin kertoa, että huonona päivänä tuo 1800 saattaa ylittyä iloisesti. Masennus.

Kuinka paljon te liikutte ja seuraatteko kalorikulutustanne? Kuinka paljon kuukaudessa kuluu?

6 kommenttia:

  1. Mutta olet kuitenkin liikkunut! Ja nythän voit sitten pyrkiä lisäämään treenimäärää, jos sen määrä masentaa? Minun korvaani tuo liikuntasaldo on jo suht hyvä, muutama kerta viikkoon – jos teet vaikka yhden hikitreenin lisää viikossa, niin se plussaa saldoa jo 1/3.

    <3 Hannele
    http://rakkaudellahannele.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen toki liikkunut ja nytkin olen hallille lähdössä. Ja kirjaaminen jatkuu. :) Eilen tuohtuneena vedin melkein 700 kalorin treenin. :)

      Poista
  2. Huh miten sainkaan motivaatioita tästä! Olen aina ollut tosi huono liikkumaan ja nyt vuoden alusta olen yrittänyt aktivoitua siinä ja korjata myös ruokavaliota vähäsen. En ole ikinä ajatellut tätä asiaa noin kuin kirjoitit, nytpä ajattelen. Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vaan! :) Tänään onkin kulutettu 802 kcal ja mietin pitäisikö käydä lenkillä, että tulis 1000 täyteen. :)

      Poista
    2. Koukuttavaa hommaa tämä liikunnan luvuiksi muuttaminen ;)

      Poista
    3. Kyllä. Ja onneksi. Tänään 1000 täyteen. Oon aika tyytyväinen! :)

      Poista