torstai 6. maaliskuuta 2014

PETTÄMÄTÖN LOGIIKKA

Tykkään ihan mielettömästi iittalan HotCool -laseista. Näköjään ihan niin paljon, että olen ostanut niitä itseltäni salaa ja piilottanut se liinavaatekaappiin. Sain aikoinaan ensimmäiset lasit lahjaksi. Ne olivat harmaat. Sitten halusin mustat ja joulun tienoilla vielä punaiset. Lasien isompi malli poistui noin vuoden vaihteessa markkinoilta joten punaisia isoja ei enää saanut. Niinpä ostin pienet ja isot ja vaihdoin pienien renkaat isoihin. Näin ollen minulla oli kahdeksan lasia. 2 isoa punaista, 2 isoa harmaata, 2 isoa mustaa ja yhdet pienet mustat.
Päätin etten ottaisi käyttöön niitä pieniä ollenkaan vaan antaisin ne sopivan tilaisuuden tullen lahjaksi. Syystä tai toisesta otin ne kuitenkin käyttöön ja tykästyin niihinkin. Ostin myöhemmin sitten tarjouksesta lisää.



Nyt tämän minun mummoiluharrastuksen (vesijuoksun) myötä kaivelin pyyhekaappia ja käteni osui laatikkoon. Olin jemmannut itseltäni liinavaatekaappiin yhdet isot lasit. Mitä? Koska minä ne olen ostanut ja mitä ne teki liinavaatekaapissa? No logiikka saattaa olla siinä, että ne on mustat. Minullahan on jo kaksi mustaa lasia...

Kuinka monesti olet piilottanut itseltäsi ostoksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti