maanantai 10. maaliskuuta 2014

KAUHURAJA

Olen ollut nyt 12 päivää 30 vuotias. Se oli se raja, jota vuosia kauhulla odotin. No, mitä tämän kahdentoista päivän aikana on sitten tapahtunut? Tuntuu hassulle, että tuona päivänä, jota olin kauhulla odottanut jo vuosia löysin jonkinlaisen sisäisen rauhan. Kyllä, kamala klisee, mutta totta. Yhtä päivää lukuunottamatta minulla on ollut todella mukavaa joka päivä. Päivä, jolloin ei ollut niin kivaa johtui ulkopuolisten riidoista, jotka ei varsinaisesti edes kuulu minulle, muttahän se latisti tunnelmaa. 
Annoin itselleni myös uuden kauhurajan. Se on nyt 32 vuotta.

Kuva
Mutta yhteenvetona. Kolmekymppisenä on todella kivaa! :)

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eiks oo kiva päästä sanomaan, että minähän sanoin? :D

      Poista
    2. Ja kyllä olit myös oikeessa! :)

      Poista
  2. Mä sanon nyt että hiiteen koko kauhurajat, elämä on elämistä varten oli ikä mikä hyvänsä :D hihi.
    Oon miettinyt kun meillä synkkaa jotenkin hirveen hauskasti, vaikei edes tunneta irl, niin kappas vaan ollaan molemmat kaloja :)! Selittää paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaloilla on kyllä joku täysin oma universaali yhteys. :)

      Poista