lauantai 8. helmikuuta 2014

MÄ EN TIEDÄ MITÄ TAPAHTUU

Olen istunut monena iltana koneen vieressä näpyttämässä blogiani, kun julkaisun sijaan olenkin painanut vain tallenna tietäen, etten tule koskaan teksiäni julkaisemaan. En tiedä mikä tässä nyt tökkii. Juttelin erään ystäväni kanssa aiheesta ja hän sanoi, että mietin liikaa sitä kuka tätä lukee. Se on totta.
Blogini oli alkuun vain minulle. Ajatusten kaatopaikka. Nopeasti se sai kuitenkin muutaman lukijan ja sitten taas lisää ja lisää. Kun 20 lukijaa paukahti rikki tuntui hyvälle. Mietin, että joku tosiaan haluaa lukea jorinoitani. Pian tämän jälkeen kerroin muutamalle ystävälleni blogistani. Myöhemmin sain kuulla, kuinka muutama puoli tuttu luki blogiani.
Kun linkitin instagramin blogiini, oli sekin oma askel. Esiinnynhän siellä omalla naamallani. Toisin, kuin täällä... Olen selitellyt itselleni sen niin, että ne, jotka ovat kiinnostuneet enemmän elämästäni ja seuraavat minua myös siellä saavatkin sitten hieman enemmän minusta irti. Huono selitys.
Ajatusten kaatopaikka on kuitenkin nyt murroksessa. Enkä tiedä mihin olen nyt menossa. En haluaisi varsinaisesti lopettaakaan blogiani, mutta tiedän ettei blogini voi jatkaa täysin samaan malliinkaan.
Minulla on nimittäin ollut pieni salaisuus. Sekin on hieman jarruittanut kirjoittamistani. Enkä edes tiedä miksi. Tai tiedän. Tiedän mitä mieltä vanhemmat lukijani ovat eräästä vanhasta blogini hahmosta. Kysymys on tietenkin Sammakosta. No, jotta blogini edes pystyisi jatkumaan joudun ehkä paljastamaan salaisuuden.

Kuva Kutub Uddini

Se Sammakko. No hän on ollut kovin aktiivinen kahvittelun jälkeen. Esimerkiksi tänään hän on lähettänyt toista kymmentä viestiä. Ihan hassuja viestejä osa, osassa oli ihan asiaakin.
En tiedä mitä minun pitäisi ajatella. Toisaaltaan Sammakko on sellainen, kun aikaisemminkin (hyvinä aikoina), toisaaltaan hän loukkasi minua niin pahasti ettei kukaan koskaan. Enhän minä sitä ole voinut unohtaa! Mutta ne perhoset vatsassa viestin saapuessa. Onko se väärin?
Äitini sanoin aika näyttää ja asioilla on tapana hoitua. Niinpä. Ei ehkä kannata ottaa turhia paineita asiasta.
On jotenkin ihanaa saada tämä asia ulos. Vaikkakin tiedä mitä moni nyt ajattelee.

2 kommenttia:

  1. Teidän äitillä on ihan samat viisaat sanat ku meidän mudella <3 äidit <3.

    VastaaPoista