tiistai 31. joulukuuta 2013

VUODEN VIIMEISET


Enpäs taas tiennyt millaisen lopun tämäkin vuosi sai. Suhde, jossa minä olin onnellinen päättyi siihen, että minut jätettiin. Lily. Se on sen nimi, joka ohitti minut. Vaikka olen kuulemma ihana ja tärkeä ihminen. Henkilö toivoi, että olisimme jatkossakin ystäviä. Ansaitsen parempaa ja tulen löytämään varmasti paremman. Nii vissiin!
Kolmekymppisetkin ottivat takapakkia. Esiintyjä joutui perumaan. Tv projekti kuulemma. Mun fiilis on kuin BB Nikolla!



Vuosi-13. No, ihan täydellinen loppu sille.

2 kommenttia:

  1. Ahhahah, repeen tolle videolle joka ikinen kerta ihan yhtä pahasti... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tää on hassua, et kaikki jolle olen sanonut, että oli olo, kun BB Nikon synttärivideolla niin kaikki sen on tienny! :D

      Poista