maanantai 9. joulukuuta 2013

TÄÄLLÄ TAAS

On taas mennyt ihana älyttömästi aikaa viime postauksesta. Pakollisen blogiloman jälkeen päätin, että kirjoitan ahkerasti ja aktiivisesti, mutta tuntuu, että aika ei vaan nyt riitä aktiiviseen kirjoitteluun. Minulla on ensiviikonkin kalenteri niin täynnä, että mietinpähän vaan missä välissä ehdin tänne edes kirjoittelemaan. No, yöllä kenties - niin kuin nytkin.
Instagram on kuitenkin se mikä minulla kulkee mukanani ja siellä voikin tekemisiäni voi seurata tiiviimmin. Siltä minut löytääkin nimellä bloginopso.
No mitä olen sitten viime päivät tehnyt? No tietysti osa päivistä kuluu töissä. Olen ollut nyt töiden jälkeen ihan extra väsynyt joten olenkin kömpinyt aika pian nukkumaan.

Olen myös ollut vanhempieni luona muutaman päivän, koska....
Olemme käyneet äidin kanssa taas myyjäisissä myymässä mm. tätä herkkua.
Ostin myyjäisistä myös itselleni nämä ihanat tossukat.

Olen myös käynyt taas hieman kuvaamassa. Ihastuttavaa 2 kk vanhaa poikaa.


Lupasin nekin kuvat toimittaa jo ensi viikolla pojan kastetilaisuuteen. Asiaa ei tee yhtään helpommaksi se, että kuvasin myös: perheen vanhemman lapsen ja nuoremman kastemekkokuvat ja muutaman perhekuvan ja lasten yhteiskuvan ja ja ja... Kuvia on pitkälti 300 enkä oikein tiedä mistä alkaisin kuvia karsimaan.

Voitin muuten taas blogiarvonnassa. Uutistoimisto Anselmi laittoikin minulle huiman kasan kuvittamiaan joulukortteja. Iso kiitos Anselmille! Esittelen nuo huimat kortit myöhemmin viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti