maanantai 16. joulukuuta 2013

JOULUKORTIT - NE ON TAAS MYÖHÄSSÄ

On ollut ihan sairas kiire koko kuukauden. Monesti olen blogiani miettinyt, mutta se ei paljoa auta mikäli ei ole mitään kirjoitettavaa tai ei ehdi kirjoittamaan. Ja kirjoittamisesta puheen olleen kirjoitin kirjoitin äsken joulukortit. Kyllä, myöhässä ja kyllä valmiit kortit. Voitin Uutistoimisto Anselmin blogista tämän vuoden joulukortit, jotka Anna oli itse kuvittanut. (Ja Annan äiti Anita Polkutie). Olenkin iloinen, että tämä vuoden kortit on taattua kotimaista laatua.
Se kuitenkin on jo perinne, ette saa kortteja oikeaan aikaan postiin. Tänä vuonna kortit ehtivät poikkeuksellisesti jo ennen joulua kuitenkin perille. Voisipa melkein luvata, että jos vaikka ensi kesälomalla tekisi kortit ja kirjoittaisi? Niin kuulemma joku fiksu tekeekin.
Mikä muuten on teidän vinkki osoitteisiin? Minä hakkaan osoitteita eniron kautta joka vuosi. Jossain minulla kyllä pitäisi jonkun tyyppinen tiedostokin olla, jossa osoitteet on, mutta ihmiset muuttaa nykypäivänä niin paljon. Onko teillä osoitekirja? Vihko? Tiedosto? vai joku muu systeemi?


Kuva ei anna nyt oikeutta nyt korteille, mutta mietin, etten halua esimerkiksi skannata kortteja, ettei tiedostot päädy vääriin käsiin. Kuvavarkaus, kun on niin helppoa nykypäivänä.


Lopuksi pieni toive. Rakas joulupukki. Saisinko vaikka pikkujoululahjaksi vaihtosilmäpussit ja vartin päikkärit? Kiireet nimittäin jatkuvat vielä...

5 kommenttia:

  1. Mulla on osoitteet niinkin loogisesti, että olen kirjoittanut ne sellaiselle paperille ja se paperi on taiteltuna aina mikron vieressä. Sieltä ne löytyy :D Pitäis vissii koittaa itekki laittaa ne johonkin vihkoon tai jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mikron viereisin paikan on vallannut reseptit. :D Mutta paikallahan ei ole väliä jos sen muistaa. :)

      Poista
  2. Kiitos kortista! :) Oikein hyvää joulua sullekin! <3

    VastaaPoista