tiistai 5. marraskuuta 2013

SINKKUELÄMÄÄ

Olen aina haaveillut olevani, kuin Sinkkuelämän Carrey. Eräänä iltana tajusin jotain vanhaa jaksoa katsellessani, että meillähän on ihan yllättävän paljon samaa! Vertaillaanhan.
Carrie on sinkku, noin kolmekymmentä vuotias sarjan alussa ja asuu New Yorkissa. Hän kirjoittaa työkseen kolummia lehteen The New York Star. Kolumnissaan "Sex And The City" hän käsittelee mm. ihmissuhteita, seksiä ja elämää New Yorkissa. Aiheita kolumniinsa hän saa mm. omasta ja ystäviensä elämästä.
Minä taas olen noin kolmekymmentä vuotias, asun Suomen mittapuun mukaan kohtalaisen suuressa kaupungissa ja kirjoitan tätä blogia, joka käsittelee ihmissuhteita ja arkea kaupungissa. Aiheita blogiin tulee omasta sekä ystävieni elämästä. Ja olen myös entinen toimittaja...
Omaan myös kolme hyvää ystävää ylitse muiden joiden elämät vastaavat lähes täysin Samanthan, Mirandan ja Charlotten elämiä.
Carrie on sarjan alussa sinkku ja asuu yksin Manhattanilla. Sarjan edetessä hän seurustelee useiden miesten, mm. puuseppä Aidan Shaw'n, kirjailija Jack Bergerin ja taiteilija Alexandr Petrovskyn, kanssa. Carrien suurin rakkaus on kuitenkin herra Kihoksi (Mr. Big) kutsuttu liikemies, jonka kanssa Carriellä on vaikea on/off suhde.
Minä taas asun yksin täällä ja mies suhteeni ainakin pidempiaikaiset lukijat tietävät.

Voi apua! Asia, jota toivoin yli kymmenen vuotta sitten on toteutunut! Ja voin kertoa, ettei se nyt ihan sitä ole mitä ajattelin. 

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) mä taidan olla enemmän Charlotte, tai ehkä Miranda joissain asioissa :-D
    xx Sarina

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä jokaisessa naisessa pitäis löytyä vähän noita kaikkia neljää naikkosta sopivassa määrin :D

    VastaaPoista