perjantai 1. marraskuuta 2013

MATKA HAASTE

Sain jo jokunen aika sitten ihanalta Littlebigthings -blogilta tämän matka-aiheisen haasteen.

Haasteen idea on yksinkertainen:

1. Näytä matkakartan (Travbuddy tai vastaava) avulla missä maissa on käynyt ja paljonko se on prosentteina.

2. Kerro, mielellään perusteluineen, mikä tai mitkä vierailemistasi maista ovat olleet suosikkejasi.

3. Paljasta vielä se maa (tai kaupunki), johon et ole vielä päässyt matkustamaan, mutta johon pääsystä haaveilet.

4. Kiitä sitä bloggaaja, jolta olet haasteen saanut ja vinkkaa myös Casa Volmariin omasta matkakartastasi, jotta voin käydä siihen tutustumassa. http://casavolmari.blogspot.fi/

5. Haasta mukaan 3-5 bloggaajaa.



Varoitus: saattaa aiheuttaa matkakuumetta!

Tässäpä minun karttani:



Surkea 4%! Kovin on valkoinen minun karttani (vielä)...
Mutta oma lemppari on ehtottomasti Englanti. Yksinkertaisesti siitä syystä, että sinne on päästävä takaisin! 


Toisaaltaan taas New York

 Tai Cookinsaaret
Kuva
Ei olisi huonoja vaihtoehtoja kumpikaan....

Lapsena olen jostain syystä aina halunnut Afrikkaan.
Kuva
Ja siis nimenomaan sinne, jossa länsimaalainen ei ole jokapäiväinen tuttu. Kerran olen ollut haavettani jo lähellä katsellessani Gibraltarinsalmelta Afrikan rantaa. (Sen nimittäin näkee sieltä).

Olipas mukava muistella vähäisiä matkoja...
Minä haastan mukaan seuraavat tyypit kertomaan omista matkoistaan:


Haasteen saa toki napata mukaansa jokainen halukas.

2 kommenttia:

  1. Niiiin paljon kivoja paikkoja, niiin vähän rahaa :/ Englantiin ja New Yorkiin tahon kans! Eikä nuo Cookin saaretkaan hullummalta näytä :)

    VastaaPoista