maanantai 28. lokakuuta 2013

MITÄ KUULUU

Mitä kuuluu? Mitä teet? Tuletko tänne? Lähdetäänkö leffaan? Siinä muutamia kysymyksiä, joita olen viime päivinä saanut. Eihän siinä mitään, ihan mukavia kysymyksiä, mutta se lähettäjä. Nuija.
Nuija on siis ex-miesystäväni, joka löysi toisen naisen. Ero sujui kohtalaisen kivuttomasti, koska alkuun vaikutti siltä, että Nuija oli todella rakastunut tähän toiseen naiseen. Tietenkin se teki pahaa, mutta Nuija vaikutti niin vilpittömälle.
En edes osaa sanoa kauan erostamme on aikaa. Ehkä kaksi kuukautta? Tämän kahden kuukauden aikana on kuitenkin tapahtunut paljon. Noin kolme viikkoa ero jälkeen Nuija ehdotti salasuhdetta ja pari viikkoa sitten hän sai huikean mustasukkaisuuskohtauksen viikonloppua keskellä yötä. Tuon yön jälkeen viestiä on alkanut taas sadella uudella tavalla.
Sovimme, että pysymme eron jälkeen ystävinä ja alkuun se tuntuikin hyvälle idealle. Nyt ajatukset myrskyää, kuin puolelta toiselle myrskyävä vesilasi. Välillä tulee jopa yli laidan. En tiedä enää onko ajatus ystävyydestä enää hyvä idea. Myönnän, että minulla on edelleen jonkinlaisia tunteita. Ja onhan minulla ikäväkin.


En tiedä mikä tilanne toisen naisen kanssa on. Ei ilmeisestikään kamalan hyvä. En ole kehdannut kysyä.

En tiedä kumpi olisi nyt parempi. Pysyä väleissä vai katkaista välit. Voiko eron jälkeen pysyä ystävinä?

2 kommenttia:

  1. Jos kummallakaan ei olisi mitään tunteita, niin sitten ehkä. Mutta sanoisin että muuten ei. Mähän taas oon se oikee parisuhdeneuvoja, mutta kuulostaa siltä että sinuna laittaisin välit ainakin jäihin toistaiseksi ja ehkä katsoisin sitä ystävyyttä tilanteen rauhoituttua joskus?
    ps. Vilkase onko mun kommentti edelliseen postaukseen roskapostissa. Mun kommentit taas katoilee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Esimerkiksi A:n kanssa ystävyys tuntuu jopa luontevalta. Täytyy nyt katsoa mitä tässä tehdä.

      Ei ollut kommentti roskapostissa eikä missään! :(

      Poista