keskiviikko 25. syyskuuta 2013

STORY OF MY LIFE

Olen aikaisemminkin puhunut siitä kuinka minulla on kuudes aisti huonojen juttujen suhteen. Nöpsö on sit taas sinkku. Mä en tiedä mitä teen väärin. Nuija oli tavannut joku aika sitten naisen, jota ei saanut enää mielestään. Niin. Mitäs siinä sitten.
En puolustele Nuijaa, mutta hän vaikutti täysin erilaiselta, kuin aikaisemmin. Nuija on rakastunut. Hän oli jo hetken etäinen, mutta merkit alkoivat näyttämään pahalle. Kysyin asiasta. Oli pakko. Nuija myönsi. Hän oli todella pahoillaan ja sanoi ettei olisi halunnut, että meille käy näin. Hän oli ihastunut minuun, mutta hän tunsi syvemmin tätä toista naista kohtaan. Nuija oli pahoillaan myös siksi, että tietää historiani. Hän toivoi, että voisimme olla ystäviä myös eromme jälkeen. No saa nähdä. En minäkään halua Nuijaa menettää elämästäni lopullisesti, mutta kyllähän se oudolle tuntuu nähdä Nuija toisen kanssa.
Tunteilleen ei kukaan voi mitään. Enkä usko, että olisin voinut estää asiaa. Mutta kyllä se vaan pahalle tuntuu.

4 kommenttia:

  1. Siis voi eih :(! *hali* jo nyt on pöljää. Mutta ei sussa oo vikaa, tapaat vaan selvästi vääriä miehiä. Toi on joku mystinen vaihe joka naisen elämässä. Ennen ku tapasin Jarkon niin vedin puoleeni vähintäänkin mielenterveyspotilaita. Että en ollut uskoa ettei jarkolla ollut vähintään kolmea diagnoosia ja neljää lääkitystä. Mutta kyllä siinä mun tyylissä tutustua ihmisiin tapahtui myös joku muutos. Tajusin jotenkin, etten mä jaksa enää ottaa heikkoja ja haavotettuja siipieni suojaan. Että uus ihminen joka mun rinnalla astelee sais olla siinä vaiheessa ihan omilla jaloillaan.
    Sun tapauksessa nää miehet ei vaikuta kyllä haavoittuvilta ja heikoilta ainakaan samalla tavalla. Ehkä se meneekin toisin päin. Huomaat ne "liian hyvin voivat" jotka sit päätyy elämässään kummiin ratkaisuihin kun ei osata arvostaa tavallista seurustelua, pitää saada vauhtia ja vaaratilanteita.
    Jokatapauksessa voimia beibi hyvä. Älä unohda noiden hölmöjen keskellä, että olet mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks. :) Mun mieshistorian miehet jakaantuu täysin kahteen. Ne jotka eron jälkeen haluaa takaisin vuoden, kahden tai parhaassa tapauksessa 13 vuoden jälkeen (joka sinällään on hauska juttu ja tapahtui vaan muutama viikko sitten). Tai sitten niihin, jotka löytävät uuden - vielä seurustelumme aikana ja jotka siitten menevät naimisiin ja saavat lapsia heidän kanssaan. Vähän vaikuttaa, että Nuija on tätä jälkimmäistä kastia ja hyvä niin. Nuija vaikutti onnelliselta.
      Ei tunteilleen vaan voi mitään ja mä oon jotenkin ihan fine, että tää meni nyt näin. Pahempi se olisi jos se toinen nainen olisi ollut joku täysin merkitykseton tapaus.
      Nuijan kanssa oli hyvä olla, mutta ehkä tulevaisuus ei kuitenkaan näyttänyt ihan siltä miltä minä olisin sisimmässäni oikeasti toivonut.

      Poista
  2. No voi paska :( Jaksuja ja ei muuta kun häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuita! Panen pääni pantiksi, että vielä sua varten on jossain se yksi oikea kunnon mies. Ties minkä nurkan takaa tuo vielä eteesi tupsahtaa, silloin kuin vähiten sitä odotat ;)
    Halit sinne <3

    VastaaPoista