perjantai 20. syyskuuta 2013

KUTRIT KUNTOON

Syksyisin minulla on kova tarve uudistua. Yritän harhauttaa pimeää ja masennusta. Huomaa, että syksy on tulossa, koska olen ollut todella väsynyt koko viikon. Tänään sain hieman piristystä uudella kampauksella.
Hieman harmittaa, ettei minulla ole nyt ennen ja jälkeen kuvia, mutta löysin netistä aikas hyvät kuvat. Ja en ole vielä uskaltanut kasvojanikaan näyttää niin nuo nettikuvat ajaa siltäkin osin asiaa...

Ennen:
Hiukseni näyttivät suunnilleen tältä.


Minulla oli toooodella pitkät ja todella raskaat hiukset, koska minulla on hiuksia älyttömän paljon ja ne ovat todella paksut. Kouluaikoina mitatessamme hiuksen paksuutta normaalin ollessa 0,05 mm niin minulla oli 0,09 mm. Kertoo ehkä jotain... Kampaajalle mennessä hiukseni olivat tummat jossa oli kilometrin juurikasvu sekä liukuvärjäys johon olin jo hieman kyllästynyt. Tahdoin todella jotain uutta...

Nyt:
Nyt hiukseni näyttää suunnilleen tältä.


Tumma pitkä polkka. Aivan mahtava. Hiuksia lähti kiinanpalatsikoiran verran. Ehkä 35-40 senttiä. Olo on todella kevyt ja tekee mieli pöyhiä hiuksia kokoajan. Väriä en vaihtanut. Se on yhtä vajaa musta. Eli käytännössä musta. Olen niin tyytyväinen!

Ja kysymykseen miksi haluan leikata pitkät ja paksut hiukset pois. Se näytti päivästä toiseen samalle eikä sille enää voinut oikein tehdä mitään. Se oli lähes aina keksinkertaisella ponnarilla, koska normaalia ponnaria oli todella raskas kantaa. Ja yksinkertaisesti. Vaihtelu virkistää!

Kuvat googlesta

2 kommenttia:

  1. Juu tukka pois vaan sanon minä. Itse ootan kuin kuuta nousevaa, että vauvan synnyttyä pääsen blondaamaan tän mun kuontaloni vitivalkoiseksi :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauankos sulla vielä oli odottamista? Ja niin, kuin vanha sanonta sanoo. Tukka on taiteen tiellä!

      Poista