torstai 18. heinäkuuta 2013

MARKKINAMEININKIÄ


Turussa on käynnissä kansainväliset suurmarkkinat joissa joidenkin tietojen mukaan olisi sata myyjää kolmestakymmenestä maasta. Päivä oli eilen todella lämmin ja minä näytin taas tapani mukaan viikatemiehen apulaiselta mustassa pitkässä liehutunikassa ja mustissa farkuissa. Tässä kohdalla missä olen kuvan ottanut on vasemmalla iso lehmus. Maa oli märkä ja selkeästi puista tippui jotain nestettä. Oli itseasiassa ihan mukava tunne, kun pienessä tuulenvireessä iholle tuli pieniä pisaroita. Ihmettelin kyllä jo eilen miksi kaupunki kastelee puita, mutta onhan ne vanhoja eikä täällä ole juurikaan satanut.
Äiti soitti tänään. Kaupunki ei kastele puita vaan neste joka puista tulee on kirvan kakkaa... Olen siis paistatellut eilen kakkasateessa! Mahtava fiilis! Kaikkia asioita, kun ei vaan halua tietää!

Markkinat tarjosivat jotekin enemmän mitä osasin odottaa vaikkakin pääosa myytävistä tavaroista oli syötävää.


Ja oli jotenkin hämmentävää nähdä näitä lappuja ihan joka puolella.



Itse en jäänyt töihin, koska itselläni oli kohtalaisen rankka työpäivä takana, mutta hieman ostoksia kyllä tein.


Ensin tarttui mukaan kreikkalainen leipä ja inkivääriolut joka ei kyllä minun sydäntäni vienyt... No johtunneeko tuo siitä, etten ihan kamala inkiväärin ystävä ole...


Sitten tarttui mukaan Yin-Yang hierontayöjy. Tuo pieni purkki maksoi kympin, mutta on kyllä ihan joka euron arvoinen. Vain pisara riittää ja sillä saa ihan mielettömän tunteen esimerkiksi hartioihin aikaan. Suosittele kyllä jos vaan jostain saa käsiin.
sitten ostettiin äidin kanssa hieman kakkua. Joka olikin niin makeaa, että tällainenkin herkku äässi kun olen,niin nyt olen syönyt kakkupalaa jo kaksi päivää ja olen päässyt puoleen väliin. Enkä puhu siis mistään jättipalasta vaan noin kolme senttiä leveästä slicesta joka siis kapenee...


Markkinoilla oli myös hauskoja nyansseja. Tietenkin juustonmyyjät tarvitsevat myös hiirenloukkuja. :)

2 kommenttia:

  1. Itse kävin tänään kanssa noilla markkinoilla. Harmikseni jouduin kyllä pettymään kun tarjolla ei ollut toffeeta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ollu? Mun mielestä eilen oli iso koju... :-o En nyt kyllä oo varma... :)

      Poista