maanantai 29. heinäkuuta 2013

LONDON CALL


Muistatte varmaan, kun kerroin kaverista, joka otti jä lähti Milaoon syömään pitsaa ja tuli Suomeen vielä sama päivänä. Tämä juttu sai aikaan sen, että hoidin omat passi asiat jo seuraavanä päivänä. Ja nyt. Muutamaa kuukautta myöhemmin passi pääsee käyttöön. Oikeasti ja minä pääsen lentokoneeseen!
Monen asian summana minä tein sen. Lähden kolmen viikon päästä LONTOOSEEN!!! Olen niin kauan, kun muistan - halunnut nähdä Lontoon. Tai ainakin Lontoota. Punaiset bussit, Big Ben, fish and ships... Tosin en syö kalaa, mutta olisiko nyt hyvä syy aloittaa?


Voi ei voi ei voi ei! Jännittää!


10 kommenttia:

  1. Ihanaa!! :) Mäkin juuri eilen katselin lentoja Lontooseen. Kolmesti olen tainnut siellä olla, vaan viime kerrasta on vierähtänyt jo vuosia. Toivottavasti sulle tulee hyvä reissu. Meinasitko olla kauan?
    Kannattaa myös testata fish & chipsejä! Ne on tooosi hyviä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljä päivää tällä erää. Olen niin täpi täpi, etten ole aikoihin ollutkaan. No joo täpisen kyllä myös tulevan viikonlopun Vaasan matkaa, mutta LONTOOOO!!!!
      Nyt, kun tuli sellainen olo, että NYT sinne on mentävä.
      Niin olen tosiaan yli 10 vuotta ollut kasvissyöjä, että saat kattoo miten tuon kalan kanssa käy. :D

      Poista
  2. Oon edelleen niin kade. Mäki haluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit vaan reppu föliin ja messiin! :) Siellä olis sitä sun kaipaamaa toffeetakin. ;)

      Poista
  3. Mä haluun myös! Ihanaa reissua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. :) Eiköhän se ryanair ota teidätkin kyytiin jos kyselette. :D

      Poista
  4. Ooh lalaa tästä oon kyllä kade! en oo käynyt ikänä Londonissa ja se on ehdottomasti mun must see listallani. Ihanaa reissua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä. En tiedä mikä siinä sit lopulta viehättää. Nyt voin jo sanoa, että ensi viikolla!!!! :)

      Poista
  5. Just hokasin, et sähän voitkin tuoda mulle tuliaisiksi Lontoon tax-freestä niitä ihania Victoria's Secret kemppareita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loisto idea!!! :D Varsinkin se, että käsittääkseni tuo Stanstedin kenttä on aikas pieni eikä näin ollen tax-free mahdollisuuksista ole sen enempää tietoa... :)

      Poista