perjantai 19. heinäkuuta 2013

KETTUREPPU






En tiedä miksi minua on aina viehättänyt kettureppu. Siis Fjällrävenin klassikkoreppu Kånken. Muistan, kuinka pienenä tyttönä halusin aina pysähtyä erään kaupan ikkunan eteen katselemaan pientä keltaista reppua. Tämä oli siis jo ennen kouluikää... Kouluaikana trendit vei mukanaan eikä minulla koskaan ollut kyseistä reppua. Myöhemmin asia sitten hieman unohtui. Muutama vuosi sitten olin reppuostoksilla ja päädyin jostain syystä Catmandoon reppuun. Olen kuitenkin huomannut, että kettureput ovat tehneet uuden tulemisen. Ja nyt on aika toteuttaa se haave - 25 vuoden jälkeen...

Mutta minkävärinen reppu se olisi? Minulle kettureppu on ollut aina keltainen. Toisaaltaan punainen olisi aika kiva... Mutta lopulta... Onko mitään muuta väriä, kuin musta?

7 kommenttia:

  1. Mulla on tuo punainen käytin sitä 4 vuotta joka päivä ja viime kesänä festareilla yks mies kysyi, että eikö tolla alkais olemaan jo museoarvoa :D. Luuli, että mun puhkikulutettu reppuni on aito retro :D haha. No viime kesänä ostin sitten mustan Kånken minin, joka on kyllä aivan ihana sekin <3. Suositan, että otat tumman värin, reppu likaantuu helposti ja pesussa patinoituu ennestään. Mä olen himonnu tota ruskeaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on toisaaltaan totta, että tumma olisi hyvä... Toisaaltaan en pääse irti tuosta keltaisesta... Tiedän etten käyttäisi reppua päivittäin joten se puoltaa keltaista. Toisaaltaan tiedän, että kyllästyn herkästi räikeisiin väreihin joten piste mustalle...

      Poista
  2. Mun lempparit on ekalta riviltä musta, tokalta tummansininen, kolmannelta pinkki ja neljälleltä keltainen. Toisaalta tykkäisin myös jostain vihreästä, oranssista, beigestä tai khakistakin. Ja onks toi punainen ekalta riviltä nyt se burgundy, niin sehän taitaa olla muotiväri tällä hetkellä tai oli ainakin hetki sitten. Tuntuu, että kaikissa väreissä on jotain kivaa, noi ekat mitkä sanoin on kuitenkin omat lempparit.

    Pitäis varmaan päästä ihan kauppaan katsomaan, näin näkis kunnolla ne värit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki hyviä vaihtoehtoja! :D Mä luulen, että se on burgundy... (En oo varma). Mutta livenä se on tosi hyvän värinen... Mä niin laitan huomenna kellon soimaan ja marssin kauppaan.. Tai hyppelen... Menen siis autolla... :D

      Poista
  3. mulla on toi vaalee väri

    VastaaPoista
  4. Kuinka paljon se reppu maksaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta on suunnilleen 65€. Vaikka hinta on omasta mielestäni kohtalaisen paljon, niin panostus kyllä kannattaa. Reppu on ehdottomasti paras ostos pitkään aikaan ja se on kulkenut mukanani jo monta hauskaa reissua. :)

      Poista