keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

MAKUUHUONEEN UUDISTUS

Ennen makuuhuoneessa näytti tältä:


Ja muutoksen jälkeen tältä:


Sänky on 40 cm leveämpi, kuin aikaisemmin. Yöpöytä oli pakko kääntää pitkittäin, kun se ei enää mahtunut olemaan vanhalla tavalla. Strömsöhenkinen sängynpääty on auttamatta liian kapea, mutta saa toistaiseksi kelvata, ennen kuin keksin millaisen uuden haluan. Vaatekaapin ja sängynvälinen tila näyttää suuremmalta mitä onkaan. Vaatekaapin ovet kun avaa, tilaa väliin ei ihan kamalasti jää.


Yksi uudistuksen suosikeista on hyllyn ledit. Täydellinen sisustusvarkaus LittleB:ltä! Byha hah haa! ;) Värien vaihtuessa makuuhuoneen "tunnelämpötila" myös viileni. Makuuhuone siis tuntuu viileämmältä mitä todellisuudessa onkaan. Tällä hetkellä kun makuuhuoneessa on 28,5 astetta, mutta onneksi se ei tunnu niin pahalle, kuin esimerkiksi olohuoneessa... Huh huh.
Vanha punainen väri sai aikaan sen, että kesäisin makuuhuoneessa oli lähes mahdoton nukkua, koska punainen väri oli taas lämpimämpää mitä todellisuudessa olikaan. Miksi en ollut tehnyt tätä muutosta aikaisemmin? (Koska kyllähän minä tämän olen aina tiennyt).


Ja nyt yhteisomistajuusmatkalaukkukin sopiiväreihin. ;)

Mitäs tykkäätte muutoksesta?

3 kommenttia:

  1. Rakastan punaista väriä ja se vallitsee yhä mun työhuoneessa aika vahvasti, mutta on se vaan ihanaa että makkarissa on vähän rahallisemmat värit! Eli tykkään!

    Oon aivan unohtanut kuvata meidän loput huoneet blogiin :D! Tämä korjautunee pian :D hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä odotellessa! :) Juu nyt, kun näkee muutoksen niin tulee itsellekin hieman sellainen "mitä ihmettä mä olen aikaisemmin miettinyt" -olo... no parempi herätä jossain vaiheessa. :)

      Poista