sunnuntai 26. toukokuuta 2013

YKSIN EI OLE HYVÄ OLLA

Kerroin aikaisemmin, että olen tehnyt jotain sen hyväksi, etten olisi enää sinkku. Olen kuitenkin pian kolmen kymmenen ja Sammakon jälkeen huomasin sen kuinka yksin sitä sinkkuna lopulta on. Ja en siis puhu nyt kavereista vaan niistä illan hetkistä, joita kaverit ei voi paikata.
Uuden parisuhteen löytäminen on kohtalaisen hankalaa, koska en vietä enää viikonloppuja "radalla" tai missään muuallakaan. En oikein viihdy baareissa ja kyllähän sekin vaikuttaa, että ystävilläni alkaa olla jo perhettä tai ainakin se parisuhde niin kavereitakaan ei enää kamalasti baareissa näy. Myös työni on sellaista, että olen paljon viikonloppuna töissä joten sekin rajoittaa tuota vapaa-aikaa.
En siis oikein tutustu uusiin ihmisiin ja "sen oikean" löytäminen on siis myös hieman vaikeaa. Olen aina ollut hieman sitä mieltä, ettei netistä voi löytää mitään. Treffipalvelut ei ole minua varten. Mutta eräs ilta mietin taustojani ja sitä miten osa ystävistäni on löytäneet suhteensa. Eräs ystäväni meni nettilöytönsä kanssa kihloihin ja toinen otti asuntolainan. Eräs onkin ehtinyt pyöräyttämään nettilöytönsä kanssa lapsen. Ehkä olen ollut siis vain suppea ja oli aika avata silmät.
Minulla on ollut nyt profiili eräässä palvelussa muutaman viikkon.
Jo näinkin pienen ajan jälkeen on selkeästi huomattavissa, että ihmiset ovat lokeroitavissa muutamaan kategoriaan:
  • Niihin, jotka ovat roikkuneet kauan pelvelussa ja lähettelevät valmiiksi kirjoitettuja viestejä joissa ikä on esimerkiksi väärin. 
  • Niihin, jotka ovat roikkuneet kauan palvelussa joiden nimimerkistä jo näkee sen. Ajatuksella: Kesä2010.
  • Niihin, jotka lähettävät valmiiksi kirjoitettuja viestejä yhä uudellee ja uudelleen.
  • Niihin, jotka ei yksinkertaisesti osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa. Ikähaarukkani kun on 29-34 niin se myös tarkoittaa sitä. En ala kenenkään "opettajaksi" saatikka halua "oikeaa miestä" joka tässä tapauksessa tarkoittaa +50 ikäluokkaa. 
  • Sitten on ne joille maaintiede ei ole tuttua.
  • Sitten on tietysti oma kategoria näille jotka sitten hakee vain sitä yhtä asiaa.
Kaiken tämän sonnan takaa voi hyvällä tuurilla löytää kuitenkin jotain muutakin. Olen nyt kirjoitellut muutaman "varteenotettavan" kanssa ja luulenpa, että kahvittelu saattaisi pian olla paikoillaan.

Ainoa asia, jota mietin on se, että onko treffailu hieman aikaista. Minulla on edelleen ihan kamala ikävä Sammakkoa. Sain myös kuulla välikäden kautta, että Sammakolla on ikävä minua. Mieleeni onkin hiipinyt ajatus siitä onko mitään järkeä olla erossa jos molemmat ikävöi toisiaan. Toisaaltaan se minkä Sammakko teki on anteeksiantamatonta... Tiedän kuitenkin ettei Sammakko ota yhteyttä, koska hän tietää tehneensä väärin. Sen verran nöyrä hän on. Hän oli sanonut, että mikäli minä olisin valmis jatkamaan hän pitäisi minua, kuin kukkaa kämmenellä. Tuntui kieltämättä hyvältä kuulla tämä. Pallo on siis minulla, mutta en tiedä mitä sillä tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti