torstai 23. toukokuuta 2013

VEET PRECISION WAX & CARE

Olenkin jo aikaisemmin kertonut kuinka olen Buzzador. Olen päässyt sitä kautta testaamaan ihania tuotteita, jotka olisivat ehkä jäänyt muuten kauppojen hyllyille. Tänään ajattelin kertoa Veet Precision Wax & Care -tuotteesta.



Olin aluksi tästäkin tuotteesta hieman epäileväinen. Johtunee siitä, että olen niin vähän käyttänyt vahoja. Mutta ei auta, kun kokeiltava on. Vedenkeitin päälle, vesi kuppiin ja vaha lämpenemään. Minuutti kellosta ja kokeilemaan.



Ihan aluksi on huomioitava, että tuupista tulee minuutissa todella kuuma. Mutta pian se siitä viileni. Sitten kun vahatuubia hentoi pitää kädessä niin vaha olikin todella helppo levittää haluttuun kohtaan pienellä tikulla joka paketissa tuli mukana. Paperi päälle ja veto.



Tuote oli todella pettymys. Yritin noin neljä kertaa samaan kulmaan ilman minkäänlaista tulosta. Sain vahalla kaksi karvaa pois! Vika on varmasti suurimmaksi osaksi käyttäjässä, mutta tein kyllä mielestäni kaikki niin oikein, kun vaan voin. Osa vahasta jäi kiinni ihoon ja osa lähti vetäisypaperiin. Sääli, sillä jos tuote olisi toiminut niin olisi se ollut aivan varmasti ykkösvaihtoehto tulevaisuudessa kulmakarvojen fixaukseen. Tuote oli nimittäin todella helppokäyttöinen... Sääli ettei sillä vaan saanut mitään aikaan...

Buzzadorina sinullakin on mahdollisuus päästä buzzaamaan tuotteita! Kampanjat valikoituvat omien mieltymyksien mukaan. Mikä parasta, hommahan on maksuton. Klikkaamalla TÄSTÄ voit syöttää tietosi palveluun ja jäädä odottamaan omaa kampanjaa. Sillä, onko sinulla omaa blogia ei ole väliä vaan kampanjat ovat hyvinkin erilaisia. Buzzador ei myöskään ole taakkaa vaan uusia kampanijoita odottaa aina innolla. Kannattaa tutustua! 

3 kommenttia:

  1. Kylläpäs toi näyttää jännältä. Harmittaa miks mulle ei ole tullut vähään aikaan mitään Buzzador kutsuja ;(

    VastaaPoista
  2. Kiitos hyvästä vinkistä. Olen miettinyt jo Veetin ostamista mutta joskus aikanaan ostin kyseistä tuotetta ja petyin pahasti.

    VastaaPoista
  3. Juu tämä tuote lähtee kiertoon minulla. Anna sen kaverille kokeiluun. Voi olla, että tulokset on erit, kuin minulla. Jos näin on raportoin asiasta kyllä. :)

    VastaaPoista