keskiviikko 1. toukokuuta 2013

VAPPULOUNAS YHDELLE

Oli taas tarkoitus lähteä oikein vappupikikille, mutta pienen soittokierroksen tehdessäni kamalaa intoa piknikille ei jostain syystä ollut. Niinpä minäkin jäin kotiin ja avasin grillikauden!


Grilliin sujahti röstiperunoita ja Hälsans Kök:in Soija Chorizo makkaraa.


Nämä makkarathan on niitä Buzzador tuotteita, joita olen buzzanut jo aikaisemminkin. Enkä ymmärrä miten minun on niin vaikeaa muistaa kuvata tuo ravintosisältö. Toivottavasti siitä saa edes jotain selvää. :)


Olinko kokeillut ennen: Kyllä
Alku ajatukset: Ihanaa päästä grillaamaan!
Hinta: 4,15
Loppumielipide: Kasvissyöjälle ehdottomasti paras grillausmakkara!
Muuta huomioitavaa: Näin mainoksen, jossa mainostettiin Kaappaus keittiöön -ohjelmaa. Mainoksessa vilahti myös Hälsans kök paketti, johon kokki tokaisi nakkien olevan täysin teollisesti valmistettuja. Kyllä onkin, mutta eipä kasvissyöjille ihan kamalasti vaihtoehtojakaan ole, missä olisi maku kohdallaan. Eikä näitä tuotteita ole tarkoituskaan joka päivä syödä, mutta välillä on ihan mukava "olla niin kuin muutkin". Itse ohjelmaa en ole katsonut. Pitäisi varmaan.

Vähän kuvia uudella linssillä. :)




Jälkiruokana simaa ja donitsi. :) 


Ja hei, sinullakin on mahdollisuus päästä buzzaamaan tuotteita ryhtymällä buzzadoriksi! Kampanjat valikoituvat omien mieltymyksien mukaan ja samalla pääsee kokeilemaan uusia tuotteita todella kätevästi. Mikä parasta, hommahan on maksuton. Klikkaamalla TÄSTÄ voit syöttää tietosi palveluun ja jäädä odottamaan omaa kampanjaa. Sillä, onko sinulla omaa blogia ei ole väliä vaan kampanjat ovat hyvinkin erilaisia. Buzzador ei myöskään ole taakkaa vaan uusia kampanijoita odottaa aina innolla. Kannattaa tutustua!

Sain kuulla muutama päivä sitten, että pääsin myös Veet -kampanjaan mukaan! Ihan mahtavaa... Kasvattaminen siis alkakoon... ;)

6 kommenttia:

  1. Mulla tärppäsi myös ton Veet-kampanjan kanssa! Mulla on aikamoiset ennakkoluulot kyseisen merkin tuotteista, joten saas nähdä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ollu tyytyväinen niihin Veet voiteisiin, mutta nyt sieltä taitaa tulla jotain vaha juttuja... Joten saas tosiaan kattoo...

      Poista
  2. Mulle ei ole enää tullut Buzzaus tarjouksia, mistähän johtuu?! Onpas näpsäkän näköinen vappulounas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a enpäs tiedä. Ehkä ensimmäisenä kävisin katsomassa, että tiedot on kunnossa ja mielenkiinnonkohteet oikein?
      Mulle tää on nyt kolmas tänä vuonna. Viime vuonna olin vaan yhdessä mukana ja sen jälkeen olikin aika tarkkaan vuosi, ennen kuin tämä putki alkoi.

      Poista
  3. Ja sanoihan se kokki itsekin siinä ohjelman "alku"mainoksessa, että niitä eineksiä pitääkin käyttää kun niitä kaupassa on. Muttei tietenkään joka päivä, vaan silloin esimerkiksi jos sattuu olemaan kiire. Ja justhan jossain oli, että jotkut einesruoat on jopa terveellisimpiä kuin vaikka joidenkin tv-kokkien kuten Jamie Oliverin tekemät sapuskat. Ei silti tuu ostettua oikeastaan einesruokia vaan ennemmin tekee itse. Joskus ostelen kyllä pakkaseen jotain valmisjuttuja ja sitten saatan lisäillä niihin jotain muuta joukkoon.

    Mä oon katsonut Kaappaus keittiössä -ohjelman 2 ekaa jaksoa, mutta kolmatta en ole vielä ehtinyt. Siinäkin musta on hieman outoa, että yritetään kertoa ruoan terveellisyydestä ja sitten laitetaan uuniin pekonia :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kyllä piti rueta kattoo kyseistä sarjaa, mutta en sitten tiedä miksi se vaan aina jäi. Mutta siis hyvä, että teit tarkennukset, koska mullakaan parempaa tietoa ollut... Enkä tota Oliver juttua tiennyt... Toisaaltaan en kyllä yhtään ihmettele...

      Poista