perjantai 10. toukokuuta 2013

ONGELMA - JA SIT SE HÄVIS


Olenkin kertonut aikaisemmin omistavani Nokia Lumia 920 puhelimen. Pienen alkutakeltelun jälkeen olen ollut puhelimeen todella tyytyväinen! Ennen eilistä...


Tämähän minulle aluksi tapahtui. Olin siirtänyt yhden kuvan väärään kansioon, joka aiheutti tämän sekasorron.

Mutta eilen minulla meni kamera pimeäksi. Kamera ei siis käynnistynyt ollenkaan vaan. Olen myös ladannut lamppu apsin eikä sekään toiminut. Täyteen ladattu akku tyhjenty kuudessa tunnissa. Googletin ja huomasin, että näin oli tapahtunut jollekin muullekin. Sammutin puhelimen. Poistin sim-kortin ja "herätin" puhelimen uudelleen painamalla äänenvoimakkuus pienemmälle- ja  start-painikkeita yhdessä 10 sekunnin ajan. Mikään näistä ei auttanut! Tein kaiken voitavan lukuunottamatta tehdasasetusten palautusta. (Koska tämähän poistaa sitten aivan kaiken puhelimesta). Koska puhelin toimi vielä muutamaa tuntia aikaisemmin ajattelin odotella yön yli... Illalla kuitenkin kokeilin vielä kerran ja da daa. Asia oli korjaantunut. En todellakaan tiedä mitä tässä välissä tapahtui. Pitää tarkkailla, että joskos se tekee saman uudelleen ja viedä rakas puhelin sitten huoltoon.

Sinä, hyvä lukijani joka ajauduit tänne googlaamalla samankaltaista ongelmaa kerrothan minulle (ja myös muille ongelman kanssa painiville) kuinka ongelma sinulla ratkesi? Veitkö huoltoon? Kauanko huolto kesti? Korvasiko takuu? Mitä huollossa sanottiin? Ja ennen kaikkea hävisikö puhelimesta kaikki tiedot (kalenteri, viestit, valokuvat)?

2 kommenttia:

  1. Oon aina pitäny noita lumioita todella epäilyttävinä kapistuksina. Söpöjä kun mitkä, mutta miksi pitää kikkailla visuaalisuuden saamiseksi käytettävyyden kustannuksella. Mutta syynä tähän onkin windows..ei vissiin sekavampaa käyttöjärjestelmää olekaan kun windows 9.
    Toivottavasti saat kuntoon pian, mikään ei oo ärsyttävämpää kun olla edes päivä ilman puhelinta...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä' olen kyllä ollu todella tyytyväinen omaani. Tietokoneella en ole windowsin 9 kokeillut, mutta tykkään kyllä kovin siitä puhelimessa. Hetken siinä menee opetella, mutta ainahan uuden oppiminen hetken kestää.
      Kävin tänään kysymässä mitä minun kannattaisi tehdä. Minulle ehdotettiin huoltoa. 1,5-2 vkoa... En jättänyt kultapuhelintani ainakaan vielä. Täytyy nyt katsoa miten se toimii jatkossa...

      Poista