keskiviikko 15. toukokuuta 2013

KYMMENEN KUVAA KESÄÄN 9/10

Tiedättekös tyypit mitä? 9 kuukautta olen suhteellisen orjallisesti (ihan pieniä poikkeuksia lukuunottamatta) noudattanut tätä haastetta. Nyt on kuitenkin sellainen juttu, että ensi kuussa olen kesälomalla ja mikäli ei nyt mitään mullistavaa tapahdu niin olen lähes 400 kilometrin päässä kotoa. Koko haasteen teeminen jää siis kiinni VIIMEISESTÄ kuvasta. Olen varmaan pari viikkoa pois, joten heittoa tulisi niin paljon tasaisesti lauottuihin kuviin, että tämä haaste taitaa olla minun osaltani tässä...

Viimeinen kuva. Melko haikeaa.


Puissa alkaa olla jo hiirenkorvia ja muutenkin fiilis on aika keväinen.



Teen vielä jossain vaiheessa uuden "palakuvan", koska tämä ei nyt ihan sellainen ole millaiseksi olin sen päässäni kuvitellut. Ajattelin myös tehdä joko gif-animaation tai morffauksen joka voisi olla aika hauskan näköinen.

Kiitos littleB:lle vielä tästä haasteesta. On ollut todalla mukava tehdä haastetta ja seurata esimerkiksi hänen kymmen kuvan haastetta.

2 kommenttia:

  1. Kiitos itelles! On ollut kivaa seurata sunkin maisemia :) Mä ajattelin jatkaa vielä sen pari kuukautta ylimääräistä et saan koko vuoden kierron kuviin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun olis niin tehny mieli kanssa saada se koko vuosi, mutta tuohon tulee heittoa niin paljon... Sääli... Täytyy nyt katsoa mitä teen sen kanssa.

      Poista