tiistai 28. toukokuuta 2013

KODINRIKKOJA


Viime viikon perjantaina laitoin parveketta kesäkuntoon. En normaalisti pidä parvekkeen ikkunoita auki lintujen pelossa, mutta viime viikolla oli parina päivänä niin kuuma, että parvekkeen lasi oli pakko pitää auki. Jotenkin silmäni harhautui ylös ja sitten huomasin sen. Olin saanut kaverin.
Jotta voisin nauttia kesäparvekkeestani niin minun oli pakko soittaa isälle hätäpuhelu. Mitä mä teen!?!? Harjalla minä sen sitten lopulta tiputin. Hieman Raidia pesän aloituskohtaan ja odotan pari päivää. Sitten pesen kohdan puhtaaksi ja toivon, ettei uutta tule. Tuntui kyllä todella pahalta rikkoa toisen koti.


Tämä sieltä kuitenkin tippui. Luonto on ihmeellinen paikka. Täydellisiä kuusikulmioita. Miksi ne ei ole epätäydellisiä ympyriöitä?

Ehkä tämä oli se viimeinen merkki siitä, että kesä on alkanut jo viime viikolla!

3 kommenttia:

  1. Oon itsekin ihmetellyt pörriäisten hienoja koteja, on se luonto vaan ihmeellinen :)

    VastaaPoista
  2. Itse olisin sinun asemassasi toiminut ihan samoin. Kammoan ampiaisia yli kaiken :)

    VastaaPoista
  3. Juu kyllähän tuo oli vaan tehtävä. Mutta nopeasti se oli tullut. Meillä on mökillä aikalailla sama ongelma ja tuon kokoinen pesä tulee helposti päivässä. Asuntoni lämpö on nytkin 27 astetta vaikka päiväaurinko ei edes paista. Öisin on pakko yrittää pitää räppänöitä auki eikä se oikein onnistuisi mikäli oven takana olisi ampiaisyhteiskunta.

    VastaaPoista