sunnuntai 12. toukokuuta 2013

KESÄBIISI

Kuuntelen kohtalaisten raskasta musiikkia pääsääntöisesti, mutta olen huomannut, että kevään tullen useasti kevenee. En muista missä kuulin tämän biisin, koska olen Radio Rockin vannoutunut kuunetelija eikä tätä ole siellä kyllä kuulunut. Mutta tässä on jotain kivaa.


Kerrottakoon, että Anna Puu(stjärvi) on vanha työkaverini. Soitimme noin 10 vuotta sitten Medi-Helin tukipaketteja. Kuljimme useasti samalla bussilla ja meillä oli useasti ihan mukavia juttutuokioita. Muistan Annan jutelleen joskus haaveestaan olla laulaja ja keskustelun, kuinka hän oli menossa Ilosaarirockiin ja kuinka paljon hän odotti sitä reissua. Sittemminhän Anna on käsittääkseni esiintynytkin Ilosaaren päälavalla. Myönnän etten ihan kamalan hyvin Annaa tunne koska työaikana ei oikein pystynyt juttelemaan, kun kaikki istuivat pienissä kopeissaan vaan luurit päässä. Mutta jos kymmen vuotta sitten olisi facebook ollut niin olisimme varmasti kavereita.
En ihan kamalasti ole Annan uraa seurannut, mutta kaikki haastattelut, joita olen kuunnellut niin on niin "Annamaisia". Sieltä siis kuuluu selkeästi läpi se Anna, jonka minä olen joskus tuntenut.

Kuuntelin Annan levyn kokonaan Illanpilaajan takia ja löysin sieltä toisenkin biisin, jonka myötä laitan Sammakolle lämpimiä terveisiä meidän vuosipäivänä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti