torstai 9. toukokuuta 2013

JES - NYT NIITÄ SAA


Muutamia vuosia sitten kaverini heitti jääkaapista käteeni marjan kokoisen - jonkin syötäväksi kelpaavan palluran. Kaverini käski maistamaan sitä ja sanomaan minulle mikä se on. Haisoin, maistoin ja olin kummissani. Se maistui aivan... Tomaatille? Mutta se oli niin pieni. Mustikan kokoinen. Kaverini oli saanut paketin mieheltään, joka oli vihanneskuljettamossa tuolloin töissä. Haltioiduin heti ja aloin etsimään kaupoista pienen pieniä tomaatteja. Niitä ei löytynyt. Mistään! Mutta nyt. Vuosia myöhemmin niitä on. Mahtavaa!

4 kommenttia:

  1. Jos Tarzan ja karpalo tappelis niin Tarzan saattais voittaa ehkä. T: Kössi

    VastaaPoista
  2. Mä oon joskus ihastellut näitä kaupassa. Toi tomberry oli niin hitsin hauska nimi :)tomarja hihi. Vois olla salaatissa aika kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo aikaisemmin näitä kaupassa nähny ja joskus olen jopa kyselly... :-o
      Salaatissa vois tosiaan olla kivoja, kun kirsikkatomaatitkin pitää mun mielestä pilkkoa. :)

      Poista