tiistai 14. toukokuuta 2013

JÄÄTELÖKESÄN UUTUUKSIA: KAKTUS JÄTTIS


Täytyy myöntää ennen oikein osannut odottaa tältä jäätelöltä mitään. Kaktus, kun ei ihan jokapäiväiseen ruokavalioon kuulu.
Jäätelössä oleva vihreä (suklaa?) kuori oli yksinkertaisesti pahaa. En oikein osaa selittää edes mitä se maistui. Kovalta vedeltä? Kun pahanmakuinen kuori oli loppu päästiin itse jäätelöön, joka ei maistunut oikein miltään. Niin siis muulta, kuin jättismäiseltä jäätelöltä.
Loppu mielikuva jäätelöstä jäi siis negatiiviseksi, koska alun paha kuori ei kumoutunut millään. Jäätelö itsessään oli niin plaasu, että olisi ollut ihan sama jos olisi juonut lasin kylmää vettä.

4 kommenttia:

  1. Aattelin tänään kaupassa jäätelöaltailla, että ostanko just ton maun ja ajattelin sen olevan niin pahaa, että ostinkin Laku jäden. Onneksi jäi ostamatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka en itse kamalasti lakritsajäätelöstä tykkää niin veikkaanpa, että se oli tässätapauksessa parempi vaihtoehto. :)

      Poista
  2. Mä oon ihan rakastunut tähän esanssin multihuipentumaan! Voi että oot kirjottanu paljon taas kaikkee just kun mä en oo kerenny lukee mitään blogeja. Syy kiireeseen ja väsymykseen mikäs muu kun työt ja jutut :(. Mut kyllähän näitä sun juttuja lukee enemmän ku mielellään kerralla enemmän :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No myönnettäköön, etten itsekään ihan joka päivä ehdi olemaan blogin parissa. Olen huomannut, että mun kannattaa kirjoittaa useampi juttu valmiiks ja julkaista ajastimella. Silloin ei ole niin kiinni koko ajan blogissa eikä kirjoittaminen ole niin pakon omaista.

      Poista