keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

VIELÄ YHDET... NAURUT

Olen vajonnut todella alas! Olen eron siinä pisteessä, että muistelen kaikkia huonoja juttuja. Tein suutuspäissäni jotain todella lapsellista, mutta ainakin minulla on pedikyyri kunnossa! Pesin kynteni... Siis varpaankynteni Sammakon hammasharjalla! Ja myönnän... Nautin!
15. päivä on palkkapäivä. Menen jo huomenna töiden jälkeen kartuttamaan vaihtoehtoja... Ostan uuden sänkyn! Olen nukkunut sohvalla eron jälkeen ja mielestäni NYT on oikea aika lunastaa joulu- ja syntymäpäivälahjarahat ja ostaa iso ja täydellinen sinkkusänky! 

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jee hyvä minä! Ja mä niin varastan sen sun hylly-valosysteemiidean sängyn päätyyn. :)

      Poista
  2. hah! Ihanan lapsellista :)

    VastaaPoista
  3. No siis oli asiassa pointtikin. Olen jostain taas lukenut, että varpaankynnet vaalenevat jos ne pesee hammasharjalla ja hammastahnalla... No Sammakon hammasharja oli joka tapauksessa menossa roskiin niin ajattelinpahan kokeilla... En varsinaisesti kärsi keltaisista kynsistä, mutta ehkä niihin pieni muutos tuli.

    VastaaPoista