lauantai 27. huhtikuuta 2013

TIETO LISÄÄ TUSKAA.. TAAS

Olen koko viikonlopun Tiina Puputin vetämällä studiokurssilla. Tieto lisää tuskaa ja tekisi mieli heittää kamera nurkkaan. Musta tuntuu, etten mä näe valoa ollenkaan!


Toivottavasti ole huomenna taas fiksumpi. Parempi ja motivoituneempi. Huomenna esitellään tämän päivän kuvia. Väännään nyt jotain näytettävää... Miks mä olen näin huono! Katsotaan mitä kuvista sitten sanotaan niin julkaisen ne sitten... Tai en. Riippuu palautteesta.
Vaikka Puputti on Suomen parhaita valon osaajia niin olen myös täpinöissäni, kun paikalla on myös Mikko Puttonen. Olen seurannut Mikon blogia jo vuosikausia ja on ihan parasta päästä tapaamaan tyyppiä. Hassua, että huutelin Mikkoa monta kertaa varmaan kovinkin tuttavallisesti, eikä hän yhtään ollut tuntevinaan minua! :D Mitä? Eikä hän tunne minua jos kirjoitan nimimerkin takaa kommentteja silloin tällöin hänen blogiinsa... :D Hassua.
Menen tekemään "kotiläksyä". Kiitos tästä päivästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti