sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

SINKKU

Se on ehkä V -sanan jälkeen pahinta mitä tiedän. Olen nyt 29-vuotias sinkku. Nainen siis parhaassa iässä. Miehiä jonoksi saakka ja mansikkamargariitoja hulahtaa kurkusta alas. Siitä on lähes kolmekymppisen sinkun viikonloput tehty... NOT! Tämä viikonloppu on mennyt näiden parissa...


Minua vuoden vanhempi sinkkuystävä laittoi lauantaina illalla viestin: Mun villi lauantai tarkoittaa nykyään sitä, että keitän kahvit iltakahdeksalta. Niinpä. Kukaan ei käy enää missään, koska kaikki vaan nyhjää kotona oman kullan kainalossa. Täytyy sanoa, etten edes muista koska olisin viimeksi käynyt baarissa. Tein pari päivää sitten jotain, jolla yritän katkaista oman sinkkuuden. Siitä myöhemmin lisää.

Täytyy joku päivä kuvata korut tarkemmin. 
Ja jos jollain nyt on kiinnostusta noihin niin niitä löytyy nyt. :)

8 kommenttia:

  1. Me me me!! Mitäs kaikkia koruja sulla on? Voisitko tehä noista tarkempaa esittelyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu teen huomenna tarkemman postauksen. :)

      Poista
  2. Kauniita koruja :) Mulle sanoin yksi vanha mummeli, että Cameekorut tuottavat huonoa onnea...tiedä häntä mutta kauniita ne ovat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoo! Mulla on sit ihan kauheesti huonoo onnee! :D

      Poista
  3. Onneksi tää postaus ei yhtään taas pahentanutkaan mun orastavaa kolmenkympin kriisiä... :D

    VastaaPoista
  4. Jos yhtään lohduttaa niin ei nää munkaan viikonloput aina niin romantiikalla höystettyjä ole vaikka tuo mies onkin. Teen nykyään usein viikonloppunakin töitä töitä töitä. Rakastan duuniani ei siinä, mut ois se kiva välillä saada aikaseks mentyy vaikka kaverin kanssa yksille tai kuudelle :D haha.

    VastaaPoista