maanantai 8. huhtikuuta 2013

ONNI SYNTYY PIENISTÄ ASIOISTA: AUTO

Olin taannoin kipeänä ja mietin taas asioita mitä minulla ei ole. Ajatus ärsytti minua niin paljon, että listasin asioita, joista olen joskus vaan haaveillut ja joita minulla nykyään on. Lista oli kohtalaisen materialistinen, mutta elämä on. Tämän päivän listan asia on:

AUTO

Olen onnellinen siitä, että minulla on auto. Auto on aina ollut minulle aikuisuuden merkki. Merkki siitä, että talous on kunnossa ja pystyy pitämään noinkin suurta turhaketta. Olin 23, kun sain syntymäpäivälahjaksi vanhan Opelin. Se oli ensimmäinen oma autoni ja valtavan rakas. Autoani kutsuin Gaabrieliksi, koska se näytti siltä. En ollut ennen syntymäpäivääni edes ajatellut omistavani auton... Tai no olin... Sitten joskus. Koska asun kaupungissa niin koin, että bussilla pääsee hyvin ja jos ei niin pyörä kulkee. Kahden viikon autoilun jälkeen olinkin jo sitten myytyä naista. Kuinka helppoa autolla kuljettaa tavaroita, eikä tarvitse vahdata kelloa samalla tavalla, kuin bussien kanssa. Huomasin myös, että elinalueeni kasvoi huomattavasti auton myötä. Auto antaa mieletöntä vapautta vaikkakin taloudellisesti se on aikas rohmu. Nykyinen autoni on minulla jo kuudes. On ollut hieman huono tuuri autojen kanssa. Toivottavasti tämä pysyy kunnossa. :)

Aikaisempia "Onni"-tekstejä pystyt lukemaan niin, että valitset tuolta oikealta Tunnisteista Onni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti