torstai 11. huhtikuuta 2013

MAHTAVAA!

Hei, katselin tuossa tilastoja ja eilinen olikin joku ihan mega päivä! Blogini on edelleen pieni ja oikeastaan ihan hyvä niin, mutta kyllä oli eilisiä tilastoja ilo katsoa. Kävijätilastoista sen verran, että päivittäinen kävijämäärä pyörii siinä sadan nurkilla. Toisina päivinä yli ja toisina päivinä ali. Eilen määrä kolminkertaistu ja kävijäitä kävi siis yli 300!

KIITOS!
Virtuaalikukkasia Teille!


On myös toinen ilon aihe! Pääsin taas buzzador kampanjaan mukaan! Pian buzzataan Hälsans Kök tuotteita. Ihan mahtavaa! Viime vuonna en päässyt, kuin yhteen kampanjaan mukaan, mutta nyt tämä on jo toinen kampanja tänä vuonna! Jee! Buzzaaminen on ihan älyttömän hauskaa, koska se on niin helppoa! Tuotteet tai lahjakortti tulee kotiin ja sitten vaan buzzataan.. Eli kerrotaan tuotteesta muille. Parhaimmillaan tuotteita pääsee myös jakamaan muille. Klikkaamalla Buzzador logoa pääset sinä myös buzzadoriksi! Ja kyllä se on ihan juuri niin helppo miltä se kuulostaa! :)

8 kommenttia:

  1. Itsekin olen Buzzador-ohjelmassa mutta en ole kerinnyt laittaa osallistumishakemusta vielä yhteenkään ohjelmaan. Pitäisi... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä! Ja vaikka klikkaakin osallistuvansa niin osallistuminenhan ei ole siinä kohtaa vielä varmaa. (Varmaan tiesitkin sen). Olen klikannut itseni moneen kamppikseen mukaan, mutta vain kolmeen olen nyt päässyt mukaan.
      Olen todella innoissani Hälsans Kök tuotteista, koska lähes kaikki on jo ennestään tuttuja.

      Poista
  2. Mä en päässyt tuohon Hälsans Kök -kampanjaan mukaan, mutta olin just buzzaamassa hammastahnoja :D Ja viimevuonna pääsin maistelemaan Liptonin teemakuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ollu dove-, aamukeksi- ja nyt tuossa Hälsans-kampajassa. Mulle ei oo noita kumpaakaan sun kampanjaa edes ehdotettu. :/

      Poista
  3. Jee, mäkin pääsin! Siistiä kun oon oikeestikin halunnut testata noita tuotteita! :)

    VastaaPoista
  4. No nii. Jee sit vaan sinnekin! :D Mua niin harmittaa, että niiltä poistu yks tuote josta kovin tykkäsin ja aion tuoda asian esille myös postauksessa... Muuten ovat kyllä ihan huippu tuotteita! :)

    VastaaPoista
  5. Hassua, kun vastaa puhelimella niin ei pysty suoraan vastaamaan kommentoijalle... Ja puhelunkin antaa ihan ihme tekstiä ennakoks... :D Jos vaikka alotan sanalla kissa ja katon mitä loppuun tulee.. Kissa ja selvittävään jälkeen KU SE ON HELPPOA JA SELVITTÄVÄÄN JÄLKEEN KU SE ON HELPPOA JA SAVUKKEISIIN OLI AIKA PALJON ONNEA VAAN ON HYVÄ OLLA JA SELVITTÄVÄÄN ON TUOTTANUT MYÖS TEILLE KAIKILLE MUILLE JA SELVITTÄVÄÄN ON SUUNNITELLUT ARKKITEHTI CARL GUSTAF EMIL WIKSTRÖMIN.... OK nyt puhelin sai sanottua mitä sillä oli sydämellään... :D Enkä tiedä miks se päätti alkaa käyttää isoja kirjaimia... :D Teen joskus koko postauksen noin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas toisinpäin, en oo saanu omaan blogiini tätä vastaus-toimintoa mitenkään näkyviin, mut puhelimella kommentoidessa se näkyy. Outoa.
      Mut sun puhelin se vasta sekasin onkin! :O

      Poista