keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

LIVBOX

Olettekos kuulleet LivBoxista?
LivBox on musta mystinen laatikko, joka tilataan etukäteen eikä boxin sisältöä tiedä ennakkoon. Laatikon avulla pääsee siis tutustumaan myös sellaisiin kosmetiikka tuotteisiin, jotka muuten saattaisivat jäädä kaupan hyllylle. Boxi koostuu eri valmistajien tarjoamista kosmetiikka- ja kauneudenhoitotuotteista.
Jos et ole omaa boxiasi vielä avannut niin katsellaan vaikka illalla uudelleen. Minä nimittäin aion kertoa nyt kaiken! :)


Koko laatikko on suunniteltu mielestäni ihan vimpan päälle. Kun kannen avaa löytyy boxista välikansi joka näyttää tältä.


Kun välikannen saa auki löytyy kuukauden tuotteet käärittynä silkkipaperiin. Minä nyt olin niin innoissani ensimmäisestä boxista niin en siitä ehtinyt kuvaa ottamaan, mutta josko vaikka ensi kuussa. :) Paketin teemana oli tässä kuussa silmät.




Avéne Eau Thermal -terveyslähdevesi.
Tämä tuote olisi sellainen, joka minulta jäisi ehdottomasti kauppaan. Kuulostaa nimittäin hieman hipille. Terveyslähdeveden kerrotaan kosteuttavan ihoa ja rauhoittaa ärtyneitä kohtia. 
Toisaaltaan kiva päästä kokeilemaan... Eihän sitä tiedä, josko tästä muodostuu vielä lempituotteeni? :o


Clinique All About Eye Rich -silmänympärysvoide
No Clinique tuotteet ovat lähtökohtaisesti ainakin hyviä.
Olen siis tyytyväinen tähän.



Paese Luomiväripaletti
No aika helmiäinen oli tämä. Toisaaltaan ihan kiva yhdistettynä johonkin muuhun väriin. Siis ei niin helmiäiseen.


Simple silmämeikinpuhdistustyynyt
No nämä on aina käyttökelpoisia ja paketin koko on mielestäni hyvä.

No rehellinen mielipiteeni on, että paketti oli hieman pettymys verrattuna esimerkiksi tammikuun boxiin. Toisaaltaan aina ei voi miellyttää ja kokonaisvaikutelam jäi kuitenkin positiiviseksi. Minulta olisi jäänyt nämäkin ostamatta jos ne ei olisi kotiin saakka kannettu. Olen nimittäin todella huono ostamaan kosmetiikkaa.

Ja hei, kiinnostuitko nyt? Tiedänpähän sellaisenkin asian, että LivBoxin hinta tulee nousemaan, mutta sen saa vielä vanhalla hintaa... Kannattaa siis tilata ensikuun paketti NYT!

4 kommenttia:

  1. Sattuikin aivan samat tuotteet sulle kuin mullekin. :) Noissahan taisi olla jotakin vaihtoehtoisia tuotteita.

    VastaaPoista
  2. Juu luomivärin sävyt näytti olevan eri, mutta muuten sama... :)

    VastaaPoista
  3. Mä olin tyytyväinen tohon boksiin, samat jutut tuli myös tänne. Silmänympärysvoide on ainakin pakko ottaa testiin, koska oon koittanut etsiä hyvää. Ripsareita ei tuu niin hirveästi käytettyä joten ei haittaa vaikka en saanut sitä. Mulla on tuolla jotain vanhoja ripsareita joita ei enää viitsi käyttää :D.

    VastaaPoista
  4. Mä taas olisin mielummin ottanut sen ripsarin, koska silmänympärysvoidetta en juurikaan käytä ja niitä purkkeja taas minulla jo on.
    En ole oikein varma myöskään tuosta luomiväristä, koska en juurikaan käytä helmiäistä...
    Mutta mulla on 3kk tilaus, että ehkä sieltä jotain minullekin löytyy. :)

    VastaaPoista