sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

HÄLSANS KÖK KASVISPIHVIT

Sain Buzzadorin kautta kokeiltavaksi Hälsans Kök -tuotteita. Oli todella mukava päästä tähän kampanjaan mukaan, koska moni tuotteisitta onkin minulle jo ennestään tuttuja. Kävin tänään vaihtamassa auton renkaat vanhempieni luona. Soittaessani isälle, että olen tulossa ilmoitin samalla, että tuon hampurilaisien teko vehkeet. Kerroin isälle, että siinä on vaan sellainen juttu, että hampurilaisissa olisi kasvispihvit välissä. Sain isältä vastauksen, että hän syö sitten perunoita ja kastiketta. En kuitenkaan tästä lannistunut vaan otin kamat kantoon ja mars matkaan. Kotona näytin pihvipakettia isälle, joka siis näyttää tältä:
Kuva on nyt Hälsans kökin sivuilta, koska unohdin kuvata paketin!

Isä lämpeni ajatukselle heti. "Mutta nehän näyttää oikeilta pihveiltä". No niinhän ne näyttää. Olen itse ollut yli 10 vuotta kasvissyöjä eikä isäni ole kertaakaan aikaisemmin maistanut "minun ruokaani". KERTAAKAAN! Hänellä ja kanilla on kuulemma sopimus, jossa kani ei syö hänen ruokaansa eikä hän syö kanin ruokaa.
Veljeni pyrhälsi myös paikalle ja alkoi etsimään jotain suuhunpantavaa. Sanoin, että teen hänellekin kasvishampurilaisen. Veljeni on isääni avarakatseisempi ja hän istuikin heti pöytään odottamaan. huikkasin isällekin olohuoneeseen, että teen veljelle joten teen nyt samalla jos vaan otat. Isä sanoi, että kai sitä voisi maistaa. MITÄ? Ehdoton ei muuttui lounaaksi!
Ja tällaiset hampurilaiset isälle ja veljelle tein:

Pohja
Majoneesi
Salaatti 
Tomaatti
Sipuli
Pihvi
Juusto
Kansi


Kysyin ruokailun isältä, että miltä maistui. Isä sanoi, että jos hänelle olisi pihvin kerrottu olevan jauhelihapihvi olisi hän sen voinut uskoakin. Ja se on paljon sanottu! Veljeni sanoi pihvin olevan hyvä vaihtoehto jauhelihapihville.

Olinko kokeillut ennen: Kyllä
Alku ajatukset: Haluan isin maistavan pihviä, mutta en todellakaan tiedä, kuinka sen teen.
Hinta: 4,32
Loppumielipide: Ha haa! Onnistuinpas!
Muuta huomioitavaa: Pihvejä oli paketissa neljä. Isä söi yhden, äiti yhden (myöhemmin, kun tuli laivalta) ja veljeni pyysi lisää, joten hän sitten söi minunkin pihvini. No, minä olin pihvejä jo aikaisemmin syönyt, joten tiesin kyllä miltä ne maistuivat ja olin todella tyytyväinen, että pihvit olivat lyöneet läpi myös muun perheeni osalta.

Ja hei, sinullakin on mahdollisuus päästä buzzaamaan tuotteita ryhtymällä buzzadoriksi! Kampanjat valikoituvat omien mieltymyksien mukaan ja samalla pääsee kokeilemaan uusia tuotteita todella kätevästi. Mikä parasta, hommahan on maksuton. Klikkaamalla TÄSTÄ voit syöttää tietosi palveluun ja jäädä odottamaan omaa kampanjaa. Sillä, onko sinulla omaa blogia ei ole väliä vaan kampanjat ovat hyvinkin erilaisia. Buzzador ei myöskään ole taakkaa vaan uusia kampanijoita odottaa aina innolla. Kannattaa tutustua!

11 kommenttia:

  1. Mä en ole ikinä raaskinu ostaa näitä pihvejä, vaikka eihän hinta sitten paha ole, jos paketissa tosiaan neljä kunnon kokosta pihviä. Itse ehkä ajatellut, että paketissa on vaan pari jotain pientä. Pitääpä testata! Kyllä sen laadun noissa kasvisruoissakin vaan huomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllähän nuo kohtalaisen hintavia on, mutta minulla on ainakin jotenkin hämärtynyt myös se, että lihakin on kallista... Nämä valmistuotteet ihan jokapäiväistä ruokaa voi olal ihan jo ravintoarvojenkaan puolesta ole, mutta välillä on kiva "kuulua joukkoon" vaikka grillatessa.

      Poista
  2. Niin joo, ja meillä porukat on ihailtaan paljon innostunut mun myötä kasvisruoista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oikeastaan kaikki muut paitsi isä... Maistaminen isälle olisi ollut jo iso juttu, mutta se, että hän söi sen kokonaan... Mitäs seuraavaks sillä pitäis maistattaa...? ;)

      Poista
  3. Mitä nämä pihvit sisältää? Ei voi olla huonoja jos sait kaikki niitä syömään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä täpisin niin paljon siitä isin syömisestä, että unohdin tosiaan ottaa paketista tarkempia kuvia. Pihvien pääasiallinen ainesosa on soijaproteiini. Riiksu onkin ollut fiksumpi, kun minä ja hän on ottanut myös ainesosien ja ravintosisällön kuvat... Ne löytyvät tästä: http://haihattelijansalaiset.blogspot.fi/2013/04/halsans-kok-kasvispihvit.html

      Poista
  4. Toi onkin ihan uusi tuote mulle. Teen yleensä hampparit itse alusta loppuun, mutta kiva tietoisku, että valmishampparitkin ovat noin hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin minäkin yleensä, koska kunnollisia kasvishamppareita ei vaan kaupasta löydy. Nyt sänpylätkin tuli ostettua, koska halusin jäljitellä mahdollisimman paljon hampurilaisketjujen tuotetta. Ja siis tuossa paketissahan on vaan pihvit. :) (Ei siis sämpylöitä)

      Poista
  5. Mäkin pääsin mukaan tähän kampanjaan, ja olis aivan huippua, jos saisin mun poikaystävän syömään noita pihvejä. Sekin on aikoinaan tehnyt pupujen kanssa diilin... Pitäisköhän suosiolla vaan väittää, että pihvit on lihaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun (nykyisin) entinen poikaystävä oli myös yllättävän avakatseinen eikä murissut ihan jokaiseen kasvisruokaan. Niin.. No toinen vaihtoehtohan olisi ollut olla nälässä... :D

      Poista
    2. Joo oon harkinnut myös tota, että olkoon syömättä tai tehkööön omat ruokansa :D

      Poista