perjantai 26. huhtikuuta 2013

ITSEPALVELU

Miten paljon pitää sössiä, että teillä tulee mitta täyteen? Tänään minulla kaatui kuppi ja pahasti. Se nimeltämainitsematon firma, joka kolauttaa aamunlehden ja iltapäivän laskut kotiin sai minulla tänään karvat pystyyn. Pääsin tänään hieman aikaisemmin ja olin menossa sinne poliisilaitokselle niin huomasin päivällä, että olinkin unohtanut lompakkoni kotiin. Hyvä niin, sillä kotiin saapuessani minua odotti yllätys.

(Kuvaa sotkettu yksityisyyden suojelemiseksi)

Koko talon postit. Siinä kaikkien saatavilla. Vasemman nipun päällimmäisenä oli esimerkiksi saapumisilmoitus... Tuosta, kun olisi napannut tuon toisen pinkan ihan vaan ilkeyttään niin sillä olisi saanut paljon pahaa aikaiseksi! Niput olivat ulko-oven vieressä, jossa on lasi seinä. Kaikkie nähtävillä siis! Suutuin aivan mielettömästi ja soitin 02 palveluun jonka kautta sain nopeasti postin asiakaspalvelun kiinni. Asiakaspalvelu oli ystävällinen ja ymmärsi asian, ettei niput voi olla tuossa. Asia laitettiin eteenpäin ja pian jakajan pomo oli minulla puhelimen päässä. Jos puhelimessa olisi langat olisin niin mennyt lankoja pitkin. Pomo oli täysin käsittämätön! Hän sanoi, että niput ovat täysin siistissä pinossa ja tarkoituksen mukaisesti siinä... Jep jep... Nyt ei ollutkaan kysymys siisteydestä vaan siitä, että ne olivat siinä! Puhelu kesti ehkä minuutin, jonka aikana minä sain "kuulla" olevani idiootti naputtaja. Siis en suoranaisesti, vaan rivienvälistä. Mies kuitenkin sanoi, että jakaja on tulossa ja asia hoituu. Totta, koska kusti polkaisi noin parissa minuutissa paikalle. Asia, josta yllätyin kuitenkin positiivisesti oli se, että asiakaspalvelu soitti minulle vielä takaisin ja kyseli mitä pomo oli sanonut. No, annoin kuulua ja kerroinpahan vielä senkin, että olisi mukavaa tulevaisuudessa, että postit jaettaisiin oikein nimimerkillä: muun muassa naapurin verotiedot vahingossa avannut... Samaisella viikolla, kun verolaput olivat heitelty ihan miten sattuu, sain jakaa postit joka päivä uudelleen lähtiessäni töihin...
Olen kyseisen firman toimintaan ollut aikaisemminkin tyytymätön, mutta se, että täytyy soittaa, että josko viitsitte tulla tekemään työnne loppuun on mielestäni ihan huippu juttu... Onko asia mielestäsi pieni, ettei siitä olisi kannattanut soittaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti