lauantai 9. maaliskuuta 2013

VANHAT LUURANGOT

Viimeinen vuorokausi ei ole ollut maailman parhaasta päästä. Vanhat luurangot ovat vuorokauden aina pitäneet omia bileitään kaapissa. Ne ovat nauraneet minulle. Olen itkenyt viimeisen vuorokauden aikana enemmän, kuin pitkään aikaan. Sammakko sai vanhoja fiiliksiä pintaan. On tiettyjä ihan arkipäiväisiä asioita, joista minä näen punaista. (Puhelimen käyttö). Vanhat luurangot ovat sen saaneet aikaan. Tiedän itsekin, että saatan käyttäytyä täysin mielenvikaisesti asian osalta, mutta en vaan voi itselleni mitään.
En ole halunnut puhua asiasta Sammakolle aikaisemmin. Ei ole ollut tarvetta. Sammakko kuitenkin kuuli puhelimesta, ettei kaikki ollut kunnossa. "Kuulostat surulliselta". Kyllä. Olen itkenyt miltei vuorokauden, saattaa kuulla myös äänestä. Kerroin Sammakolle, ettei ihan kaikki itkustani johtunut hänestä vaan osa tuli menneisyydestäni. Sammakolle pisteet. Hän halusi kuulla mitä minulle on joskus tapahtunut. Minä kerroin ja Sammakko oli ihan hiljaa ja kuunteli. Sitten hän sanoi, että hän on nyt kotona jos haluan tulla sinne. Sanoin jättäväni väliin tällä kertaa. Hyvä niin, sillä täytyy yrittää saada vanhat luurangot hiljaiseksi. Tällä kertaa se vaan voi olla vaikeampaa, kuin muulloin.

Kuva

2 kommenttia:

  1. Toivon että asiat selkenee ja kaikki käy vielä parhain päin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Sammakko oli kyllä todella ymmärtäväinen vaikkakin piti kiinni omasta mielipiteestään.

      Poista