maanantai 11. maaliskuuta 2013

RIIDELLÄÄN JA SOVITAAN






Riidellessäni Sammakon kanssa jouduin miettimään vanhoja suhteitani. Asioita, joita olen halunnut jo unohtaa ja jotka olin jo osittain unohtanutkin. Olin niin vihainen Sammakolle viikonloppuna, että olin täysin valmis heittämään hanskat tiskiin. Riidellessämme sanoinkin jo, että me voidaan lopettaa tämä mikäli Sammakko vain haluaisi. Riita loppui käytänössä siihen. Sammakko ei halunnut lopettaa. Kerroin Sammakolle vanhoista suhteistani ja mitä minulle oli niissä tapahtunut. Sammakko kuunteli. Hän halusi tietää.
Vaikka en pidä riidoista, tämä riitä oli mielestäni hyvä. Tässä riidassa huomasimme varmasti molemmat, että olemme rakentaneet jo jonkinlaisen pohjan suhteellemme jota haluamme kuitenkin vaalia. Sovinto tuntui hyvältä. Tuntuu, että olen onnellisempi nyt, kuin kertaakaan suhteessa esimerkiksi V:n kanssa. Sammakko siis läpäissyt "kusipää testin". :)
Kuva littleB:n blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti