torstai 7. maaliskuuta 2013

OMAT TULIAISET

Olen ihan unohtanut kertoa! Silloin, kun kävimme Sammakon kanssa reissussa niin ostinhan minä itsellekin jotain. Nimittäin tällaiset Plastic Tribe korvakorut laivalta. Korvikset ovat todella kevyet, koska materiaali on silikoni.




Heti, kun näin korvakorut, minun oli vaan pakko saada ne. Jouduin itseasiassa ostamaan korut mallinuken päältä, koska juuri kyseisiä mustia korvaroruja ei ollu jäljellä vaikka muita värejä olikin. Oli hauska tilanne, kun myyjä joutui kysymään toiselta myyjältä oliko mallinuken päällä olevista koruista toinen korvakoru missä. Toinen myyjä (joka ei siis tienny, että olin ostamassa koruja) tuhahti vain toiselle myyjälle, että Vastahan minä ne siihen laitoin, mihin niitä nyt heti tarvitaan? Itseasiassa myyjä nro2 tulikin itse palvelemaan minua sitten niin hän sitten naureskeli itse, että hän oli laittanut korut esille vain noin 10 min aikaisemmin. Myyjä myös kertoi, että korut olivat Turkulaisia. Tosin netistä luin, että tekijä on nyttemmin muuttanut Maskuun... Etsiessäni firman nettisivua löysin vanhaa tietoa ja samalla vanhan Turun osoitteen. Se oli itseasiassa ihan minun osoitetta lähellä. Se saikin taas sen ajatuksen mieleen, kuinka ikinä ei tiedä mitä seinän takaa tapahtuu... Minunkin piti mennä Maarianhaminaan saakka jotta sain selville... ;)

Lisää silikonikoruista täältä. Ja hei, sieltä löytyy myös verkkokauppa... ;)

5 kommenttia:

  1. tahtoo! Hyvä että vinkkasit verkkokaupasta ;)

    VastaaPoista
  2. Eiks oo ihan sairaan hienot? :) Ja sieltä löytyy kaikkea muutakin hienoa.. Eikä oo toimitusmaksuja...

    VastaaPoista
  3. Hei miten mä oon missannu tän ihan täysin :D!! Ja tossa ens viikolla kun kattelet mun blogiin päin niin näet ehkä saman firman jutun :)! voi pojat että hauska sattuma. Nää on tosi kauniit!

    VastaaPoista
  4. Luin facesta, että firmalla on pieniä toimitusviivästyksiä suuren kysynnän vuoksi. Hehän olivat esillä leijonan luola -ohjelmassa. Ihan mahtavaa, että tää firma on löydetty ja heillä menee hyvin. Täytyypi katsella mitä sun blogissa kirjoitellaan asiasta. :)

    VastaaPoista