keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

LOOGISUUS


Tiedättekö sen tunteen, kun etsii jotain asiaa ihan maanisesti ja lopulta, kun asian löytää niin löytöpaikka on mitä mielenkiintosin... Kadotin jokin aika sitten korupussin, joka minulla oli eräissä kuvauksissa mukana. Pussi sisälsi tunnearvollisesti merkittäviä koruja sekä kaalleimman yksittäisen korun, joka minulla on. Pussin kadottaminen siis todella harmitti minua. Etsin pussia päiväkausia ja etsin sitä jo hieman mahdottomistakin paikoista. Tein jopa muutaman puhelun asian vuoksi. Viimeinen muistikuva pussukasta oli se, kun laitoin sen refle pussiin, joka siis ei todellakaan ollut sen paikka, mutta kiire kun on niin sekin paikka kelpasi... Sen jälkeen ei mitään muistikuvaa.
Löysin pussukan eilen. Keittiöstä. Kaapissa, jossa pidän yhtä hieman isompaa kulhoa (joka ei mahdu mihkään) sekä tyhjien pullojen kassia. Mikä logiikka on saanut minut laittamaan pussukan sinne? Tämä kuuluu hieman samaan sarjaan, kun ystäväni kertoi, että oli löytänyt lainassa olleen kalalautasen kirjahyllystä... Minulla ei ole vieläkään pienintäkään käsitystä siitä, kuinka pussukkani kaappiin joutui, mutta olen enemmän, kuin onnellinen, että se löytyi.

Oletko sinä löytänyt tavaroita hassuista vääristä paikoista?

3 kommenttia:

  1. Minulla on teoria kadonneista tavaroista (joka tämän tarinan valossa ei kyllä pidä paikkaansa). Asiat ovat lähes aina siellä missä pitikin. Esimerkiksi etsin avaimiani puoli vuotta ja kolusin läpi laukkuni monia kertoja, ja käytin sitä sen puoli vuotta. Samana päivänä kun teetin uudet avaimet, löytyi vanha nippu juurikin tuosta laukusta. Mitäh??!

    http://saaratikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teoriasi pitää kyllä useimmite paikkansa. Olen äärettömiä kertoja etsinyt paitaa taikka housuja ympäri asuntoa ja löytänyt ne vaatekaapista... Ehkä niiden korujen vaan piti olla kulhossa pullokaapissa? :D

      Poista
  2. Mulle käy tätä jatkuvasti, kun tarpeeks on kiireinen ja väsynyt. oon oikeesti löytänyt rahapussin jääkaapista useemmin ku kerran. Tällä viikolla lähdin kaupunkiin tajuten vasta 100m talosta, että mulla on koira mukana..en todellakaan muista laittaneeni sille valjaita ja ottaneeni sitä mukaan, mutta siinä se kiltisti kulki vieressä nätisti valjaissa :D...väsymys ja se kiire tekee ihmiselle kummia.

    Hyvä että löytyi <3

    VastaaPoista