lauantai 16. maaliskuuta 2013

LAHJOJA LAHJOJA

Sammakon syntymäpäivälahjan anto viivästyi. Ostin Sammakolle Angry Birds nappikuulokkeet. Sammakko hamusi niitä jo laiva laivalla, mutta ne olivat hieman erilaiset ja yli 30 euroa maksavat niin jäi sitten ostamatta. Ostin nämä kuulokkeet eBaystä (yllättäen) ja nämä olivat Sammakonkin mielestä paljon paremman näköiset, kuin laivalla.



Toinen lahjaidea tulikin tuolta syntymäpäivä arvonnan kautta tilasin Sokoksen verkkokaupasta kivet, koska kun kiertelin kauppoja sain vastaani vain ihmetteleviä katseita... Näistä kivistä kilahti myös rahaa ostohyvitys tililleni!, josta siis lupasin kertoa aikaisemmin. Sammakkokaa ei ollut kuullut kivistä aikaisemmin ja otti paketin vastaan oikein tyytyväisenä.
Ja Sari... Kiitoksena hyvästä ideasta tahtoisin muistaa sinua pienellä paketilla... :) Ota siis yhteyttä minuun mikäli saat tämän viestin. :)
Niin kuin kerroinkin aikaisemmin vietimme Sammakon kanssa syntymäpäivät vain parin päivän välein... Joten siis Sammakko muisti myös minua. Mitä minä sitten sain... No kuvaa en lahjastani halunnut ottaa, koska joku oli sen voinut tunnistaa. Kotiinkaan en sitä saanut, koska minulla on jo sellainen eikä lahjan siirtäminen ole mahdollista. Sammakko oli nimittäin vuokrannut minulle oman parkkipaikan! Ihan mahtavaa! Sammakon talossa, kun ei ole vieraspaikkoja ja parkkeeraus on aina ollut pieni ongelma. Sammakon kodin lähellä, kun on vain kahden tunnin mittaripaikkoja niin jo pelkästään sen vuoksi olemme viettäneet aika paljon minun luona aikaa. Nyt minä saan körötellä kaarallani aina omalle paikalleni "häkkiin" eikä auton tarvitse olla mittaripaikalla kadulla. Sammakko on aikas kiva. <3 br="">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti