torstai 28. maaliskuuta 2013

KUUDES AISTI

Mulla on joku hemmetin kuudesaisti huonojen juttujen suhteen. Viikko sitten kysyin olisiko meidän Sammakon kanssa enää mitään järkeä jatkaa. Sammakko hämmentyi ja oli sitä mieltä ettei ero tulisi kysymykseen. En oikein tiedä miksi minulle tuli sellainen olo.
Eilen olin Sammakon luona ja kysyin samaa asiaa. Sammakon mielestä meillä oli järkeä jatkaa ja hän halusi jatkaa. Meillä oli todella kiva ilta vaikkakin muistan useammin, kuin kerran kysyneeni vielä asiaa. Sammakko sanoi, että olen hänen ainoansa eikä hänellä ole ketään muuta. Suunnittelimme kesää ja kaikkea sitä tulevaisuutta josta olimme jo aikaisemmin puhuneet. Tein Sammakolle iltapalaa ja Sammakon sitä syödessä sohvalla istahdin Sammakon taakse sängylle. Sitten näin jotain mitä ei ollut tarkoitettu minun silmilleni. Todiste pettämisestä oli pian kädessäni.
Sitten kaikki onkin suhteellisen hämärää. Lähdin kannat kopisten menemään. Sammakko ei estellyt. Sitten olenkin vain itkenyt. En ymmärrä miten kaikki voi särkyä vain sekunnissa.


Voi olla, että pidän ainakin pääsiäisen tässä blogilomaa ja koitan selvitellä ajatuksiani Sammakon ja koko elämäni suhteen. Olen aika poikki.

9 kommenttia:

  1. Voiihh :(
    En nyt oikeen osaa sanoa mitään järkevää. Voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kunhan ei sano niin kuin pomoni... "Ei kun uutta matoa koukkuun vaan"... Tein tämän postauksen oikeastaan siksi, että Sammakko on on ollut tässä blogissa mukana niin tiiviisti. Luonnollisesti tämä hahmo jää nyt pois täältä.

      Poista
    2. Voi ei :( Muistan kans aikoinaan exän perään itkiessä kun joku sanoi et "maailma on täynnä miehiä"... Teki mieli paukaista nyrkillä sanojaa.

      Poista
    3. Toi on ihan uskomatonta! Äitin suosikki on, että "Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse". ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

      Poista
    4. "Miehiä tulee ja menee"
      Voi jeesus...

      Poista
    5. Ah mitä ihania latteuksia! :)

      Poista
  2. Pettäminen on kyllä pahinta mitä omallekin kohdalle parisuhteessa on sattunut joskus. Voimia sulle ihan hirmusti blogiystävä kallis. Latteuksia tai ei, niin noin mahtava mimmi ansaitsee paljon parempaa. Se sammakko voi nyt kurnutella valheitaan muille prinsessoille ja noin törkeellä pelillä siitä ei prinssiä tule edes kirvellä suutelemalla.

    Onneks asia kuitenkin selvisi nyt, eikä vuosien narsismin jälkeen. Tosi kumma juttu mutta mullakin kala-ihmisenä on ollut kuudes aisti jotenki hereillä ja sammakosta tullu sun kirjotusten perusteella vähän sellai kylmät väreet niskapiissä-kuva. Sillon kerran sulle kommentoinkin, että älä anna sen kiukutella.

    Minkäköhän super latteuden mä tähän loppuun keksisin, ikään ku loppukevenykseksi...hmm...NYT KEKSIN : Vaikeuksien kautta voittoon :D!

    Vitsit sikseen ja iso halizemppi sulle sis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Fiilikset asian suhteen muuttuu vaan niin hetki hetkellä äkkiä. Päivällä oli sellainen fiilis, että mitä ihmettä olen siinä ihmisessä koskaan mitään nähnyt ja nyt taas olen ihan silmät punaisena... Iltaisin on vaan niin ikävä. Olen väsynyt ja loppu siinä mielessä, että pitäisi aloittaa uuttaa. Suudella uusia Sammakoita ja räkiä monet limat kurkusta, kun Sammakosta ei prinssiä tullutkaan.

      Poista