perjantai 1. helmikuuta 2013

UUTUUKSIA

Tiedättekö mitä nämä ihanat palleroiset ovat?


Kaupat tuovat uutuuksia hyllyihinsä ja minä olen kyllä juuri niitä ihmisiä joka haksahtaa ihan kaikkeen. :)


Pallerot olivat siis Milkan uudesta isosta suklaalevystä.


Jokainen pakkero on täynnä pehmeää toffeeta ja se on vaan niin ällön hyvää. Pohja on Stratosmaista "ilmasuklaata" joka tekee pohjasta myös suussa sulavaa. Pallerot ei varsinaisesti ole missään järjestyksessä joten sekin tekee levystä leikkisän... Toisaaltaan levystä tekee hyvän myös se, ettei sitä voi suodä kovin paljoa kerrallaan ja levy siis säilyy pidempään.. Tää tykkää.

10 kommenttia:

  1. Mä himoitsin noita juna-aseman ärrällä eilen!!! Nou nyt on sit hirvee suklaati himo :D nöpsö minkä teit :D!!

    VastaaPoista
  2. Mäkin just maistoin tota! älyttömän hyvää! ja niinkuin sanoit, suussasulavaa :) nam.

    http://terhilindholm.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos kommentista! :)
      Pitääpi käydä katsomassa blogiasi. :)

      Poista
  3. Ah, pitääkin tätä hankkia seuraavalla kauppareissulla! Tekee jo nyt himo enkä ole ikinä maistanut :D

    VastaaPoista
  4. oon ollut karkkilakossa kohta kaksi vuotta ja suklaata ei oikeastaan tee enää edes kovin usein mieli. Vuoden alusta lähti sipsilakkokin käyntiin. Sen kanssa voikin olla sitten jo vähän hankalampaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mä olin karkkilakossa vuonna nakki ja vasara kuukauden. Helmikuun... Se kun on vuoden lyhyin kuukausi. :D Mut hasssua oli, et olin odottanut karkkilakon loppumista niin paljon, että päätin mennä oikein karkkikauppaan maaliskuun ensimmäinen päivä. Soitin päässäni fanfaarit, kun laitoin yhden lempikarkeistani suuhun... Se oli niin pahaa! Jäi kyllä karkit syömättä. Sittemmin on alkanut maistumaan... ;) Niin ja olinhan mä sillon toissavuonna sen 7 viikkoo karkkilakossa, kun olin kokonaan syömättä. Mut sillon ne kaikki litkut oli niin makeita, ettei oikein karkkeja tehnyt mieli.
      Sipsilakko olis mulle helpompi. En niitä juurikaaan syö, mutta onnea sulle yritykselle. :)

      Poista