maanantai 11. helmikuuta 2013

TULEVAISUUDEN SUUNNITELMIA

Matka on jo aika lähellä. Ei se sen kauemmas suuntaudu, kuin Maarianhaminaan, mutta se on minun ja Sammakon ensimmäinen matka ja niin kuin olette huomanneet niin odotan sitä niin paljon! Minun piti kuitekin tehdä pieni muutos suunnitelmaan tänäään, kun Sammakon mielestä hotellimme oli turhan kaukana. (3km keskustasta). Ja tottahan se sitten lopulta oli. Peruutin varauksen ja otin uuden huoneen täältä.


Sammakko alkoi tässä eräs päivä puhumaan kuitenkin elämää eteenpäin. "Mehän voitaisiin ensi kesänä mennä sinne tein mökille ja käydä samalla reissulla yhden mun kaverin luona, joka muutti Jyväskylään". Kesämökkimme tosiaan sijaitsee ihanalla paikalla savon sydämessä Suonenjoella. Mielellänihän minä Sammakon sinne mukaan ottaisin, mutta Sammakko ei taida olla ihan kartalla siitä mitä reissu todella tarkoittaisi. Nimittäin minun sukulaisia ja minun vanhempiinikin pitäisi sitä ennen tutustua.
Vai onko Sammakko sittenkin miettinyt sitä? Sammakko nimittäin katseli taannoin puhelimestani kuvia viime joululta ja oli kovinkin kiinnostunut vanhemmistani. Isäni näytti kuulemma mukavalta mieheltä eikä hän äitiänikään säikähtänyt. Minulle vanhempien esittely on iso juttu ja siinä kohtaa, kun se tehdään, jonkinlaista pohjaa pitäisi olla. Mutta kuitenkin oli ihana huomata, että Sammakko oli ajatellut meitä jo ensi kesälle.


Tässä muuten parempi kuva "polusta", jonka "Seppo" on minulle tehnyt. Liittyen postaukseen Naapuriapu. "Seppo" on kingi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti