torstai 28. helmikuuta 2013

ONNI SYNTYY PIENISTÄ ASIOISTA: SAMMAKKO

Olin taannoin kipeänä ja mietin taas asioita mitä minulla ei ole. Ajatus ärsytti minua niin paljon, että listasin asioita, joista olen joskus vaan haaveillut, joita minulla nykyään on. Lista oli päällisin puolin kohtalaisen materialistinen, mutta elämä on. Tämän päivän listan asia on kuitenkin jotain muuta:

SAMMAKKO

Näin Sammakon (lähes) syntymäpäivänä saa hän oman päivityksen. Tästä tulee siirappinen päivitys nyt, mutta menköön. Näissä "onni postauksissa" en voi olla ohittamatta Sammakkoa. On ihana mennä Sammakon kanssa nukkumaan ja herätä hänen viereltään. Yöt on aika kamalia, koska olemme molemmat aika liikkuvia öisin. Sammakko potkii ja minä lyön. Hieno meininki siis. Mutta hereillä kaikki on ihan toinen. Kyllähän me nahistellaan ja hieman etsitään omia rajoja, mutta lopulta kaikki on vaan välittämistä. Olemme puhuneet paljon tulevaisuudesta ja on ollut mukava huomata kuinka samanlainen tulevaisuuden kuva meillä lopulta on. Olemme puhuneet jopa yhteenmuutosta... Tosin olemme molemmat sitä mieltä ettei asia ole vielä ajankohtainen... Tapasimmehan uudelleen vasta marraskuun alussa... 

Kävimme maanantaina kahvilla näissä maisemissa. 

 

Kävimme siis Naantalissa kahvilla ja juttelimme taas kesästä ja yhteisistä suunnitelmista. Sammakko aloitti keskustelun näin: Mä olen vähän miettinyt.. Sehän on aina huono keskustelun aloitus, mutta onneksi Sammakko jatkoi: Meillä oli niin kiva reissu, että olisi mukava lähteä kesällä johonkin vähän kauemmas. Mun kaverilla on kämppä Berliinissä ja se varmaan vuokrais sitä suht edullisesti. Siinä kohtaa minä istuin suu auki ja päässäni alkoi soimaan tämä biisi.


Ehkä se mun Sammakko olikin sittenkin se prinssi.

Postaus "sarjan" muita osia löytyy tunnisteista Onni.

1 kommentti:

  1. Voi eih miten ihana postaus <3. Ei muuta kun berliiniin mars!

    VastaaPoista