maanantai 4. helmikuuta 2013

ONNI SYNTYY PIENISTÄ ASIOISTA: KOTI

Olin taannoin kipeänä ja mietin taas asioita mitä minulla ei ole. Ajatus ärsytti minua niin paljon, että listasin asioita, joista olen joskus vaan haaveillut, joita minulla nykyään on. Lista oli kohtalaisen materialistinen, mutta elämä on. Tämän päivän listan asia on:

KOTI

Olen onnellinen siitä, että minulla on oma koti. Tämä haave toteutui 3,5 vuotta sitten (kamalasti aikaa). Vaikka olenkin pankin kanssa naimisissa on ihanaa maksaa itselleen omaa kotia. Näyttelykoti tämä ei ole enkä ihan kamalasti ole blogissanikaan tätä esitellyt. Mutta hyvä täällä on olla. Saan ovia kiinni perässäni ja voin mennä makuuhuoneeseen nukkumaan! Mahtavaa!
Kotini on myös hyvän kokoinen 55m2. Yhdelle aika suuri, kahdelle sopiva ja kolmelle hetken aikaa mahdollinen jos sellainen onni jossain vaiheessa minua potkaisee.

Aikaisempia "Onni"-tekstejä pystyt lukemaan niin, että valitset tuolta oikealta Tunnisteista Onni.

2 kommenttia: