tiistai 12. helmikuuta 2013

ONNI SYNTYY PIENISTÄ ASIOISTA: AMME

Olin taannoin kipeänä ja mietin taas asioita mitä minulla ei ole. Ajatus ärsytti minua niin paljon, että listasin asioita, joista olen joskus vaan haaveillut, joita minulla nykyään on. Lista oli kohtalaisen materialistinen, mutta elämä on. Tämän päivän listan asia on:

KYLPYAMME

Olen onnellinen siitä, että minulla on amme. Olen ihan pikkutytöstä saakka halunnut ammeen ja nyt minulla se on. Ammen mahtava. Aikoinaan mummilla oli amme ja se oli parasta mitä tiesin. Menin aina leikkimään ammeeseen vaikka siellä ei ollut edes vettä. Nykyäänkin saatan istuskella ammeessa vaatteet päällä, jos minun täytyy selvitellä ajatuksiani. niin siis ilman vettä... Vaikka amme ei olekaan enää niin HC käytössä, kun asunnon ostaessani niin en luopuisi siitä mistään hinnasta. Pystyn nimittäin nyt ostamaan ja käyttämään kaikkia ihania kylpyjuttuja, joita olen jo lapsena ihastellut mm. Seppälässä. (En tiedä miksi haluan juuri sieltä AINA ostaa jotain kylpyvaahtoa).

Aikaisempia "Onni"-tekstejä pystyt lukemaan niin, että valitset tuolta oikealta Tunnisteista Onni.

2 kommenttia:

  1. Voi amme olis kyllä niiiin parhautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän tuo on. Siksi se saa oman osion "juttusarjassa" onni.

      Poista