torstai 7. helmikuuta 2013

ONNELLINEN

Näin tänään vanhan tuttuni. Henkilö ei ole koskaan ollut varsinaisesti kaverini tai ystäväni vaan ennemminkin hyvän päivän tuttuni. Hän kertoi, että viime kohtaamisemme jälkeen hän oli saanut lapsen ja oli elämässään nyt onnellinen. Hän kysyi olinko minä onnellinen ja vastasin ajattelemattani kyllä. Sitten olin hetken hiljaa ja vastasin uudelleen. Kyllä minä olen tällä hetkellä onnellinen. Tuntui hyvältä sanoa niin, koska ensimmäistä kertaa pitkästä pitkästä aikaa oikeasti tarkoitin sitä.

Minä olen onnellinen (pienistä mustista sukista huolimatta).


Ajattelin tähän laittaa jonkun oikein ällön rakkaus biisin, mutta sitten tuli mieleen yksi stand up juttu... Tiedättekö mistä yllä oleva biisi oikeasti kertoo? No kahdesta miehestä kalassa, joilla on liian pieni vene ja ne on saanu kauheen ison kalan.

2 kommenttia:

  1. Toi viimenen lause pelasti, muuten olisin ehkä vähän joutunut oksentamaan. :D Hah!

    VastaaPoista
  2. No huh huh. Onneks ei tarvinnu... :D

    VastaaPoista