keskiviikko 6. helmikuuta 2013

MUSTASUKKAISUUTTA

 Kuva

Tarpeen vaatiessa osaan olla mustasukkainen. Sammakon takia sukka ajatukset ovat muutamia kertoja tullut mieleeni, mutta ne ovat hälvenneet lähes yhtä nopeasti, kuin ovat päähän tulleet. Toisaaltaan olen myös ihminen, jonka mielestä mustasukkainen ei kannata olla. Hyvän takia ei tarvitse olla mustasukkainen ja huono saakin sitten mennä. En ole koskaan ollut kamalan mustasukkaisessa suhteessa. Toisinaan olen joskus jopa hieman toivonut, että suhteen toinen osapuoli olisi hieman edes mustis.
No nyt mustia sukkia lentelee... Enkä tiedä kuinka onnellinen olen asiasta. Ensimmäisen kerran sukat lenteli noin viikko sitten, kun olimme lähdössä katsomaan stand uppia... Sammakkohan jätti silloin stand upit kokonaan väliin... Uudelleen mustat sukat lentelivat edellispäivänä, kun Sammakko tuli tänne. Ensimmäinen sukka tuli ilmoituksesta huoltomiehistä. Sammakko kommentoi huoltomiehien käyntiä... No enpä viitsi edes mennä toistelemaan... Sukkasade alkoi kuitenkin siitä, että olin vienyt kaikki peitot ja tyynyt parvekkeelle tuulettumaan. En edes viitsi kertoa mitä Sammakko mainitsi asiasta... Menin fiksuna tyttönä vielä puolihuolimattomasti heittämään vettä myllyyn. Sammakon ilme oli näkemisen arvoinen. Onneksi menin halaamaan ja Sammakko rutisti niin kovin, että luut rutisi. Asia jäi sen jälkeen.
Olin jo unohtanut asian ennen kuin menin eilen nukkumaan. Pyörittelin asiaa päässäni pitkään enkä saanut selvyyttä omista ajatuksistani. Oliko hyvä, että Sammakko on mustis vai onko tämä vain alkusoittoa muulle? Käperryin peittoon ja laitoin silmät kiinni. Ihan typerä juttu, mutta otin Sammakon paidan viereeni. Se tuoksui Sammakolle.

2 kommenttia:

  1. Mä olen ehkä jonkin verran mustasukkainen. Ei tosin ole ollut aihetta siihen, niin en tiedä millainen olisin "pahimmillani". Toisinaan itsekin olen toivonut, että sillä toisella puoliskolla ois hiukan enemmän mustasukkaisuutta. Loppujen lopuksi kyllä hyvä ettei ole. Tai siis antaisiko se sen enempää arvoa siihen suhteeseen (riitoja ehkä :D), jos muuten oikeasti tuntuu, että on tärkeä sille toiselle. Noi huoltomies- ja peittojutut kyllä on jollain lailla kuviteltavissa. Aika kaukaa haetulta kuulostaa, jos tollaisiin heittää jotain mustisjuttuja. Eli sammakko jotenkin tuntuu ton kirjoittamasi perusteella ehkä pelottavankin mustasukkaiselta, ehkä siinä on jotain muutakin.. Kattelepa tilannetta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Osan jutuista Sammakko heitti hieman vitsin varjolla, mutta minulla ainakin pyörii päässäni miksi asiasta tarvitsee edes sanoa jos siinä ei olisi jotain taustaa... Juu täytyy jäädä tarkastelemaan tilannetta.

      Poista